Gå til innhold

HP laptop til 8-10.000kr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du sier den skal brukes til det meste. Har du ikke noe spesifikke ting? Da kan folk hjelpe deg å få mer for pengene! Hvor mye penger du villig å bruke?

Har du lest topicen? 8-10.000kr... Sier ikke det noe om hvor mye jeg ønsker å gi?

Det tyngste å dra er vel videoredigering og spill? Å det må den klare greit. Også Crysis for den del..

Lenke til kommentar
Du sier den skal brukes til det meste. Har du ikke noe spesifikke ting? Da kan folk hjelpe deg å få mer for pengene! Hvor mye penger du villig å bruke?

Har du lest topicen? 8-10.000kr... Sier ikke det noe om hvor mye jeg ønsker å gi?

Det tyngste å dra er vel videoredigering og spill? Å det må den klare greit. Også Crysis for den del..

Crysis? du setter ikke lista litt høyt nå? er jo såvidt stasjonære pcer klarer å kjøre crysis "greit".

Lenke til kommentar

Crysis? du setter ikke lista litt høyt nå? er jo såvidt stasjonære pcer klarer å kjøre crysis "greit".

Jo, mulig :) Hehe, men ønsker bare best mulig pc for pengene å det vil jo si at man både vil ha sterk prosessor, bra med RAM, harddisk-plass og grafikk-kort... :)

Lenke til kommentar

Da har jeg funnet min pc :)

Kommer ut i slutten av april.

HP DV9842

Spec:

Galaxy Pav FF G86 512 - IMR webcam/IMR/MIC

Inter Core 2 Duo T 8100 (2,2ghz)

4GB DDR2 667 RAM

500GB 5400 SATA

Remote Cancun II

8-cell ALL

i802.11 a/g/n

Bluetooth

Finger Print Vik Mar Ori Gal Art Are

17" WXGA+BV

NVIDIA GF 8600 GS 512MB dedicated

Blu-ray player

Vista premium + Works

HDMI, webcam, lightscribe

Ca 10.000kr =)

Endret av GreenEye
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...