dagfinstad Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Adobe Premier ver. 6.01. Problemet er følgende: Etter at prosjektet er rendet og klar til exportering til tape, blir fadinger og transitions borte. Ikke før. Det er rendringens- prosessen som fjerner transitions o.l. Er det noen instillinger noe sted som jeg kan endre på? Er det noen der ute som kanskje har vært i samme situasjo? Lenke til kommentar
madbertha Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 ehm, vedder på at du har satt alle transitionsene følgende: start 100% end 100% sett start på 0% og end på 100% SÅ kan du rendre. Lenke til kommentar
dagfinstad Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 Godt tenkt, men det har jeg ikke...Det er først og fremst fadingene jeg er opptatt av. De er jo bare gjort manuelt, men blir atlså ikke synlige etter rendringen. Filmen dukker selvfølgelig opp, men fadinger eller overganger som mange vil kalle det blir rett og slett borte...Hmm..jeg har holdt på med dette nå i en evhighet. Kan ikke fatte hva det er og det gjør meg gal....hehe. Jeg testet å lage en kortere film i dag, og da funka alt...Kan det være noe med prosjektfila jeg kan editere bort eller på kanskje? Ikke vet jeg...Men kanskje du vet det? Lenke til kommentar
Yoda Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Har du prøvd å opprette et nytt prosjekt med en 4-5 klipp fra det som ikke fungerer. Lag overgangene på nytt og sjekk om problemet er der fortsatt?. Yoda Lenke til kommentar
dagfinstad Skrevet 1. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2003 Yepp det har jeg...Det funker som bare det. Jeg selv tror at det kan være noe med prosjektfilen min...Har åpnet den i notepad, men koden er litt for komplisert for meg...heheh Men kanskje det er noen andre der ute som kanskje kan komme med et godt råd.... Lenke til kommentar
Murty Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 hvis det er bare det ene prosjektet så kan det hende du har trykt på "ignore videoeffects" eller "ignore trans.." Dette vet jeg ikke om gjelder ved eksport til tape. men det kan være feilen Lenke til kommentar
dagfinstad Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 Det var det!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tusen takk skal du ha!!!! Så enkelt som det ja....heheh For ikke takket deg nok:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå