--Tommy-- Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) etter at jeg formaterte pcen så skulle jeg innom nrk.no og se på nytt på nytt osv, men problemet startet når jeg startet filmen da vises det bare grønt det samme gjelder når jeg ser på filmer på nettavisen, vg og dagbladet. Kan noen hjelpe meg? Finnes det noe online greier der jeg kan sjekke om skjermkorte funker som det skal? MVH Tommy Endret 24. mars 2008 av Skagen Gjorde emnetittelen mer beskrivende. Lenke til kommentar
Mit Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Hei og velkommen til forumet. Dette høres mer ut som et software-problem, det er ikke helt mitt område men prøv og installer en kodek-pakke, her er den jeg alltid har bukt: http://www.free-codecs.com/download/K_Lite..._Codec_Pack.htm Jeg går utifra at du har installert drivere og slikt. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
--Tommy-- Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2008 Fant det ut! Jeg innstalerte den window media player på nytt pam så funka det:D takker for hjelpen:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå