ebirkis Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Ehh, ja, jeg er helt ny i detta greiene, og sitter nå endelig med artic silver i hånda, men CPU'en min ser ut som den har sett bedre dager, med en thermo pad med litt hvitt på. Så jeg lurte på om jeg kunne bruke neglelakk fjerner for å fjerne rester. Eller om det MÅ være isopropanol. Håper på svar! Lenke til kommentar
TheTurboMan Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Hei neglelakkfjerner inneholder fett. ikke bruk det bruk isopropanol eller aceton Lenke til kommentar
blackice Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Du kan bruke acenton det er vel det som de bruker i neilakk fjerner, om de inne holder fett avhenger vel litt på neilakk fjerneren!? Du kan jo også bruke rødsprit osv så lenge det ikke legger igjen rester, white spirit gjør det så ikke tenk i de baner... Du får kjøpt isopropanol ol på bensinstasjon og vinmonopolet, det eneste er at det er 18år på vinmonopolet, men det burde gå ann og få kjøpt hvis du sier hva du skal bruke det til :smile: Lenke til kommentar
ebirkis Skrevet 11. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2002 Takker gutta. Nå befinner jeg meg dessverre på andre siden av kloden, rettere sagt USA, så jeg vet ikke åssen jeg kan få tak i isopropanol her. Men jeg finner vel ut noe. Men takk for hjelpa uansett! =) Lenke til kommentar
Xell Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Quote: ebirkis skrev (2002-01-11 01:14):Takker gutta. Nå befinner jeg meg dessverre på andre siden av kloden, rettere sagt USA, så jeg vet ikke åssen jeg kan få tak i isopropanol her. Men jeg finner vel ut noe.Men takk for hjelpa uansett! =) enhver hardwarestore (butikker som har skruer, spiker, verktøy o.s.v.) Home Depot (eller noe) er noe de fleste amerikanere nevner når de snakker om hvor de har kjøpt ting til case-modding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå