krimol Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Skal kjøpe et Flat tv men ikkje bestemt meg kven som er best! - Pris = ca 13000kr - Størrelse 40 - 42 " - Helst full HD - Mykje film sjåing - Mykje PS3 spilling - litt Pc bruk - He Parabol he studert litt denne Tven : panasonic TH-PX80 men hva synest dere fagfolk at eg bør kjøpe? Mvh, Kristian KM;) Lenke til kommentar
krimol Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2008 Skal kjøpe et Flat tv men ikkje bestemt meg kven som er best! - Pris = ca 13000kr - Størrelse 40 - 42 " - Helst full HD - Mykje film sjåing - Mykje PS3 spilling - litt Pc bruk - He Parabol he studert litt denne Tven : panasonic TH-PX80 men hva synest dere fagfolk at eg bør kjøpe? Mvh, Kristian KM;) Noen forslag? - trenger hjelp!! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Til den bruken der så ville jeg sett på samsung sin LE40M8-serie, den får du til rundt 13000,- i norske vanlige butikker, som ikke er gråimportert heller . Den har knall bildekvalitet, godt sortnivå og er full-hd. I tillegg så har den alt av de tilkoblingene du trenger i forhold til det du skal koble til, og er rå til bruk for spilling. PX80 er en helt annen type tv, vil nok være bedre på filmtitting og vanlig tv, ikke så god på spill og pcbruk . Lenke til kommentar
Wolfsbane68 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Skal kjøpe et Flat tv men ikkje bestemt meg kven som er best! - Pris = ca 13000kr - Størrelse 40 - 42 " - Helst full HD - Mykje film sjåing - Mykje PS3 spilling - litt Pc bruk - He Parabol he studert litt denne Tven : panasonic TH-PX80 men hva synest dere fagfolk at eg bør kjøpe? Mvh, Kristian KM;) Bruker Toshiba REGZA 42" 42Z3030D (Full-HD, 3xHDMI, 100Hz) til å spille på PS3 og Xbox (HDMI og component) og se på DVD (PS3 gjør en ypperlig oppskaleringsjobb). Veldig fornøyd så lenge 12995 kr hos komplett: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=340268 Lenke til kommentar
ombay Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) *fjernet, du bør lage din egen tråd* Endret 26. mars 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Lag din egen tråd til sånt, da blir det mye mer ryddig. Lenke til kommentar
krimol Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 Til den bruken der så ville jeg sett på samsung sin LE40M8-serie, den får du til rundt 13000,- i norske vanlige butikker, som ikke er gråimportert heller . Den har knall bildekvalitet, godt sortnivå og er full-hd. I tillegg så har den alt av de tilkoblingene du trenger i forhold til det du skal koble til, og er rå til bruk for spilling. PX80 er en helt annen type tv, vil nok være bedre på filmtitting og vanlig tv, ikke så god på spill og pcbruk . Er den tven bedre en Sony Bravia W3000? (den som blei koret til toppklassen hos lyd og bilde) Lydkvaliteten på Tven driter jeg i, pga har heimekino anlegg... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Bravia W3000 er en fin tv den og. Helt sikkert. Men jeg har ikke særlig mye til overs for sony - min subjektive mening . Lenke til kommentar
krimol Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 Kjem her noen tver i løpet av April? som vil vere bedre en dem som er no? til en prislapp rundt 13 tusen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå