opresterud Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Har et Canon MV30i fra ca. desember 2000. Etter 2 år hadde jeg det på garantiservice pga. 3 deadpixels, noe de skiftet "men vi var snille som gjorde det gratis". Nå har det dukket opp en kraftig pixel uavhengig av farge, og muligens 3 små som kan variere litt. Typisk virker det som de blir tydeligere når kameraet har blitt brukt en periode, og blir varmere. Er dette normalt.....? Lenke til kommentar
opresterud Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 Ingen som har opplevd deadpixels på CCD på videokamera? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Har sett det på digitale stillbildekamera (og dSLR), men aldri på videokamera. Men det er klart det kan oppstå der også. I de tilfeller jeg har vært borte i, har slikt blitt dekket av reklamasjonsfristen på fem år om garantien har gått ut. Din feil skal også dekkes av reklamasjonsfristen, så de er ikke "snille" om de hjelper deg... det er det de har krav på å gjøre. Lenke til kommentar
opresterud Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 Nå er det over 7 år siden dette ble kjøpt, så den fristen er nok ute... Men godt å vite til senere! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Nå er det over 7 år siden dette ble kjøpt, så den fristen er nok ute... Men godt å vite til senere! Ah... jeg så ikke at du skrev desember 2000 Da er nok håpet ute ja. Tipper det ikke lønner seg å reparere, ettersom et såpass gammelt kamera kan ha andre feil som melder seg om kort tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå