hifiking Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg synes også det er litt tidlig å stenge for påmelding, vi vet jo ikke om de som står der kan komme engang. Og blir vi veldig mange så kan vi jo kanskje sponses med hjelp til lokaler av hw.no eller andre. Men det er ikke noe lan. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 Da var _sindre_ også tilføyd listen @hifiking: Nei, jeg tror ikke alle har anledning til å møte når vi har fått avgjort en dato. Har selv en ganske hektisk sommer, så hadde jo vært typisk om jeg ikke fikk med meg dette. Men dato får vi vel komme tilbake til Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg er fortsatt interessert, og skal forøvrig handle inn en Wolfdale så kanskje jeg får til sub 20s til en forandring Blir sikkert morro. Håper datoen passer for min del! Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Har ikke sett denne tråden før nå. Så hvis det er muligheter så skriv meg opp på listen. Det passer best for meg at det er i Oslo, men kan sikkert fikse en tur til eksempel Stavanger. Men hadde vært greit å få avklart ganske fort hvor det skal være og dato. Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Er enig i at vi snart bør finne ut tid og sted. De som har sagt de kanskje kan ha det, når passer det for dere? Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Eg jobbar, så eg har ikkje peiling kortid eg skal jobbe i ferien, men hvis eg får ei dato, kan jo eg ta fri Men helst før 25. juli... Edit: Sted gjer ikkje noko så lenge 2bb1 vil kjøre meg Endret 12. mai 2008 av tharshan Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Er det noe fremgang på denne fronten? Hadde vært utrolig tøft med ett treff. Utstyr jeg har tilgang på for øyeblikket: E8400 Q6600 E6300 E6850 Foxconn mars Asus P5Q Deluxe (kommer i morgen, men skal trolig bare ha kortet en måneds tid) Crusial ballistix PC8500 Fasekjøler + litt annet dill. Endret 22. mai 2008 av _sindre_ Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Er visst planer om et LN2-treff også. Kanskje greiest å slå disse eventene sammen(?) (evt holde de litt fra hverandre ift. tid) Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Eller evt bare holde det to steder i landet om mulig? Hvis det blir overklokkistreff så bør vi nå klare å skaffe LN2 uansett ;-) Endret 22. mai 2008 av _sindre_ Lenke til kommentar
Bardis Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Bor i drammen, men er det planlagt noe i Oslo i sommer? Helst på en hverdag da jeg skal være mye i Stavern i sommer Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Åh er mye jeg har gått glipp av i det siste på forumet her ser jeg. Angående Stavanger så hadde jo det kanskje vært enklest, siden jeg og Todda strengt tatt bor 14-16 enormt gode steinkast fra hverandre. Burde ikke være så mye problemer med innkvarteringen da ivertfall... Todda: Hvor lang tid bruker du å gå hjemmefra deg bort til meg? Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Åh er mye jeg har gått glipp av i det siste på forumet her ser jeg. Angående Stavanger så hadde jo det kanskje vært enklest, siden jeg og Todda strengt tatt bor 14-16 enormt gode steinkast fra hverandre. Burde ikke være så mye problemer med innkvarteringen da ivertfall... Todda: Hvor lang tid bruker du å gå hjemmefra deg bort til meg? Hmm har aldri gått bort , bruker vel 15 min å jogge bort.. Med bil tar det 5 min, tar sikkert ikke 10min med sykkel engang.. Vis jeg klarer finne en fin anledning, så kan jeg sikkert spør om jeg kan ha "noen" folk i sommerferien om folk fortsatt er interessert. Kan fint stappe 10 stykk i kjelleren, og har flere mål mark til å ha telt på Lenke til kommentar
007CD Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg kunne ha tenkt meg å dukke opp på ett slikt treff. Riktignok vil jeg ikke stå på en liste siden det er svært usikkert at jeg kan komme. Men om jeg dukker opp og har anledning for å si det slik så er jeg vel mest en "tilskuer" for å plukke opp litt tips her og der og for å se ekstrem klokking i aksjon. (LN2 gutta) Min maskin er ikke akkurat noen ekstrem klokker og er dessverre litt tung. Ok da, den er VELDIG tung å dra på. Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Litt sent i ferien i Stavanger høres bra ut, kombinert todda, aspstein og telt. Da har vi kjentfolk med tilgang på LN2/dice og opptil flere steder å være. Hadde vært veldig moro om vi fikk til noe sånt. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Litt sent i ferien i Stavanger høres bra ut, kombinert todda, aspstein og telt. Da har vi kjentfolk med tilgang på LN2/dice og opptil flere steder å være. Hadde vært veldig moro om vi fikk til noe sånt. Er dette fortsatt gjeldende "plan"? Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 For min del er desverre alle planer på vent. Student, husleie og arbeidsløs gjør sommeren litt skral. Uti august derimot :- ) Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Hadde vært kjekt å få litt klarhet i når og hvor dette blir, skal en tur til Trondhjem i sommer bl.a. og vet ikke når jeg må legge opp den turen ift klokkinga Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Reiser på ferie den 12.07 og er borte ca to uker. Må bare komme hertil etterpå. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Reiser på ferie den 12.07 og er borte ca to uker. Må bare komme hertil etterpå. Starten av august hadde vært toppers. Regner med alt av ny HW er på plass innen den tid, og lønninga skal visstnok komme akkurat i månedsskiftet. Skal høre med resten av bataljonen på MSN etter hvert om de syns starten av august er passende. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Eg skal på ferie den 25. juli og blir borte ca. 2 veke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå