hYLeAPe Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Vel, sponsing er greit nok, men Netshop kjem vel ikkje til å gjere det Finnes heldigvis et utall andre spennende nettbutikker og produsenter og spørre. Som Torstein sier, at Stavanger er en olje/gass-by gjør det sikkert enklere for oss og skaffe nitro eller tørris om valget faller på stavanger. vi bør få lagt frem alle potensielle steder vi kan ha det, og gjøre et valg ut i fra en slags oversikt eller noe. Med pros og cons på alle de forskjellige stedene. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2008 Tja, sier ikke nei til en tur til Stavanger Vi er forøvrig 10 på lista nå, så kanskje jeg skal sette en midlertidig stopper for påmeldinger? Kan vel fort bli for mangen også. Hifiking: Jeg har solgt alt av gammel hw Men kan vel alltids leke meg litt med det jeg har Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Skal jo på ferie jeg og noen uker i sommerferien, så må jeg også få klarert med foreldre om å ha 10 svette nerder i kjelleren Tror ikke det blir plass til mer enn det ihvertfall. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Ja, det er jo sant. Men hvor skal vi sove egentlig, noen som har tenkt på det? Edit: Svetten skal vi få bukt med. Deo blir påbudt Endret 25. mars 2008 av 2bb1 Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Kan jo sove i telt? hehe, om det blir vanskelig å sove inne for allesammen. haha, det er jo tross alt snakk om til sommeren Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Vel, det er ikke noe problem å sove 5-7 stykker det nede, på rommet mitt er det plass til 2-3, og vi har både 4manns telt og noen mål med mark om ikke hagen skulle friste. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2008 Ok, telt funker fint i "værste" tilfelle. Bor du ut på landet eller i nærheten av Stavanger sentrum? Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Ok, telt funker fint i "værste" tilfelle. Bor du ut på landet eller i nærheten av Stavanger sentrum? Sola. På gård. Ikke akkuratt i sentrum, men det ligger nærmed kiwi. Tar 20min med buss fra sentrum, og den kjører sånn 3,2x ganger lengre enn den trenger ^^ Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Jeg bor gjerne i telt, men bla aspstein bor jo i stavanger, og han vil sikkert stikke innom en tur, så ikke lås lista enda. Noen andre som vet om potensielle steder? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 En plass i Oslo hadde jo vært helt suverent da Men det finnes jo bil, buss, tog og fly. Så ingen ting er umulig! Kanskje taxi også, hvis det ikkje er for langt å reise Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg bor gjerne i telt, men bla aspstein bor jo i stavanger, og han vil sikkert stikke innom en tur, så ikke lås lista enda. Noen andre som vet om potensielle steder? Han bor omrent 1 km ifra meg Såklart han kansje vil stikke innom en tur, men mtp han bor så nærmed tviler jeg på at han vil sove der, og da har jeg plass til mange uansett. Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Noen som har tenkt noe mer på dette? Har noen forhørt seg om spons? Skal vi la en snakke på vegne av gruppa? Så ikke hver butikk får 10 forespørsler? Men har man egne kontakter så er det bare å kjøre på i tillegg. Alt av hw som kan skrapes sammen er bra, uansett hvordan. Hvor mange potter har vi i gruppa? Jeg har en SS, men det er litt stress å ta med, men går vel om vi finner det verdt bryet. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Jeg har et cpu-rør. Er keen på et kp vga-rør. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Eg har "gubben" røret til Stoolman som eg kan ta med. Lenke til kommentar
TordO Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Skriv meg opp under tvil, må sjekke en god del ting først:) Bor dog i Narvik i Nordland, så er jo et godt stykke unna dere da:P Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Jeg kan ordne med spons/tørris o.l. Fått vite at jeg muligens har tilgang på gratis tørris, skal forhøre meg litt mer om det Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg har snakket litt med Apacer, de vil kanskje sponse oss med ett eller annet. Regner med at vi snakker hw. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 Ok, det hadde jo vært hyggelig Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Nå ser jeg det er midlertidig stengt, men om det er plass og det blir i stavanger kan gjerne jeg være med. I tilfelle kan jeg muligens godsnakke litt med Netshop/Foxconn. Har litt good-will på den fronten Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Oi oi. dette begynner å bli bra! Stemmer for at _sindre_ skal vere med! Hvis eg klarer å imponere gigabyte med x48 kortet, kan jo eg kontakte høre med dei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå