Gjest MartinGuest Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Jeg og en jente har alltid hatt god kontakt, men nå i det siste snakker vi mye over nett. Hun bor er stykke fra meg så jeg kan ikke møte henne før i ferien, problemet er hvordan kan jeg komme videre? Prøve å bli sammen med henne. Vet hun liker meg uten at hun noen gang har sagt det. Spør om hun kan ta på cam, slik at jeg kan gi litt komplimenter, men hun sier ''Har ikke sminket meg, ser ikke ut'' osv... Hva kan sies for å få komme nærmere hverandre og for å kunne eventuellt bli sammen, trenger litt setninger! håper på hjelp guestmartin Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Vær deg selv. Ikke vær for desperat og innpåsliten Lenke til kommentar
Gjest MartinGuest Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Er meg selv, men kommer liksom ikke videre. Vi snakker om alle mulige ting og har en litt flørtende tone, men mer blir det ikke. Jeg vil være 100 prosent sikkert at hun liker meg før jeg spør henne direkte.. Noen tips? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Drit i å spørr hene..."ehm vil du være sammen med meg?" det blir for 5klasse. Når dere er alene og prater...så prøv å kyss henne...eller hold rundt henne...kom nærme henne og da finner du fort ut om hun vil mer. Lenke til kommentar
Gjest MartinGuest Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Problemer er at jeg ikke kan se henne før i sommerferien og nå snakker vi om over msn og facebook. Kan ikke holde rundt henne og kysse henne før om en 2 måneders tid. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Hvem sier hun vil kysse deg? Du kommer ingen vei her før til sommeren. Ta og ro deg litt ned nå, vær hyggelig mot henne og ikke virk "desp". Lenke til kommentar
Gjest MartinGuest Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Så har hun helt sikkert funnet seg en annen by then;) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Nå sa ikke eg at hun VILLE kysse deg ....og viss hun har funnet enn annen så move'r du on Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå