fox Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Hei! Nu er påskeferien over, har tatt mange spennende bilder. Fra ski/brett hopping til natur. På hytta mi er det mange is på tak, aner ikke hva de heter. Hvis noen her veit, så vennligst rett meg på det. Takk. Men uansett, jeg ble ganske inspirert av en lampe som henger utenfor hytta med mange istapper rundt seg. Så jeg tok en del bilder av den. Her har jeg tatt to bilder som jeg ønsker å få kritikk. Nikon d80 + AF-S Nikkor 18-70mm 1:3.5-4.5G ED EXIF: Lukkertid: 0,6sec Blender: f/9 ISO:100 Brennvidde: 22mm Lukkertid: 1/2sec Blender: f/8 ISO:100 Brennvidde: 22mm Endret 24. mars 2008 av Fox Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Istapper er ordet du leter etter Jeg får ikke bildene opp i stor størrelse* - så jeg vil ikke kommentere nå. Tom * Feil: The image “https://www.diskusjon.no/index.php?act=attach&type=post&id=218051” cannot be displayed, because it contains errors. Lenke til kommentar
fox Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 Takk, var usikker om istapper er et riktig ord. Det er det . Bildene er nu fikset, tror jeg. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Nå er bildene riktige. Det første bildet er nok det beste. Synd at lampen ble såpass utbrent som det gjorde. Sikkert en del som vil kicke på det. Det er blank dings på veggen under termometeret som forstyrrer. Tom Lenke til kommentar
fox Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) jeg synes at utbrent i lampen passer inn, det er min mening Det viser stormfult lys som prøver å lyse opp i mørket. Men din mening om utbrent er notert, vil ha det i baktanker når jeg tar bilder i en ligende situasjon som her. Takk. Endret 24. mars 2008 av Fox Lenke til kommentar
Tirumtei Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Konge det første bildet! Men enig i at den dingsen under termometeret er veldig forstyrrende! :S Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Det første bildet liker jeg veldig godt, men jeg synes likevel fokus er en anelse for høyt oppe. Ville personlig flyttet lampen littegrann ned i bildet. Ikke i midten, bare LITT ned. Og det der på termometeret er litt forstyrrende. Ellers, meget bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå