SpacedSonny Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Har satt opp min Nintendo Wii på min hd ready tv..har koblet med den standard scarten jeg får med..men alt er så super lyst og i tilleg får jeg ikke satt den på 480p på screen innstillingen... Noen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Scart og kompositt støtter ikke mer enn 576i, noe som ikke ser pent ut på en HDTV. Skal du ha en bedre oppløsning, som 480p, trenger du i ditt tilfelle komponent-kabel som du må kjøpe utenom til Wii. Endret 24. mars 2008 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Fungerer ikke så bra her heller, selv om jeg har en komponent-kabel. Får 525p i menyen, men 525i i spill, og så fant støtter den vel ikke ordentlig widescreen heller. Lenke til kommentar
SpacedSonny Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 Fungerer ikke så bra her heller, selv om jeg har en komponent-kabel. Får 525p i menyen, men 525i i spill, og så fant støtter den vel ikke ordentlig widescreen heller. ble liksom litt slitsomt å spille men når jeg kjøper en sånn kabel blir det bedre blir det så lyst Lenke til kommentar
Largie Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Bestilt en komponentkabel fra f.eks her: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4256 (Dyrere modeller finnes, bare å søke) Sett Wii-en til 480p og du har et OK bilde Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Wii ser i bunn og grunn penest ut på en gammel bilderørstv. Blir kornete på HDTVer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UUbruw Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Fungerer ikke så bra her heller, selv om jeg har en komponent-kabel. Får 525p i menyen, men 525i i spill, og så fant støtter den vel ikke ordentlig widescreen heller. Da har du ikke stilt inn riktig på innstillingene. Gå inn og velg 480P og Widescreen på Settings menyen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Fungerer ikke så bra her heller, selv om jeg har en komponent-kabel. Får 525p i menyen, men 525i i spill, og så fant støtter den vel ikke ordentlig widescreen heller. Da har du ikke stilt inn riktig på innstillingene. Gå inn og velg 480P og Widescreen på Settings menyen Jeg får progressive scan i menyen, så den fungerer. Det kan hende det er prosjetoren min som tuller litt, men det står hvertfall at den kjører på interlaced i spillene. Og jeg sa ikke at jeg ikke fikk på widescreen. Jeg mener at den presser sammen bildet bare, så du må strekke det ut selv. (Noe en del tv-er gjør selv). Bildet blir ikke noe spesielt fint da. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Synes ikke vi skal klage gutta. Vi får tross alt veive rundt med kontrollene våre. At bildet Wii produserer ser jævlig ut på nye tver blir kun en bagatell. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Wii ser i bunn og grunn penest ut på en gammel bilderørstv. Blir kornete på HDTVer. Synest ikke det ser så værst ut på min full HD 42" LCD. Gleder meg til å få prøvd Brawl. Lenke til kommentar
EonoX Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) never mind Endret 25. mars 2008 av EonoX Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Er enig i at Wii tar seg best ut på ein vanlig TV via RGB-kabler, men det er utrolig ka man kan vende seg til Lite tips, som sikkert alle fullstendig klar over..men bruk for all del ikkje fabrikkinastillingene på TV`en. Her kan gjerne bildeskarphet etc. stå aktivert, og da ser lav oppløste signal ihvertfall heilt jævlig ut. Endret 25. mars 2008 av Mala Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Wii ser i bunn og grunn penest ut på en gammel bilderørstv. Blir kornete på HDTVer. Totalt uenig. Her ser det absolutt best ut på LCD skjermen med komponent kabler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå