_KroSjefen_ Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) My efforts to pin down an exact source for this have met with little success, but it’s worth noting that many PS3 forums are alive with persons who claim to have received an email invitation to participate in the OPEN beta for Playstation Home on the PS3. This final phase of the roll out for this highly-anticipated Second Life-ish time suck is reported to be set for April 18th.For those a little late to the game, Home represents a social experience that allows players to customize their own online habitat by creating a home for their virtual selves. The experience will be tied to several currently menu-driven interfaces within PSN, but also offers some really interesting possibilities for gamers. KILDE Endret 24. mars 2008 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Jeg har sluttet å tro på disse ryktene for godt. Nye rykter oppstår oftere enn en skifter undertøy. Tylsynelatende ingen grunn til å tro noe annet denne gangen heller. Lenke til kommentar
MST Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Jepp.. Intill Sony selv kommer ut med noe så tviler jeg også sterkt på slike rykter:/ Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Kan folk please slutte å poste disse konspirasjonsteoriene om home? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Min innstilling til Home er at det aldri kommer ut, derfor blir jeg ikke skuffet av at slike rykter ikke stemmer og jeg blir ekstra glad hvis det nå kommer ut en gang. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Du får heller ikke den glede av å glede deg til noe. Jeg tar heller dette som god fisk og gleder meg Blir jeg skuffet, så blir jeg det, jeg har hvertfall gleda meg og det er gøy. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Du får heller ikke den glede av å glede deg til noe. Jeg tar heller dette som god fisk og gleder meg Blir jeg skuffet, så blir jeg det, jeg har hvertfall gleda meg og det er gøy. 11.02.2019 klokken 00.39 vil du møte en mann som gir deg en forretningsidé som vil gjøre deg til milliarder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå