Bigfesk Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Jeg holder på å lage meg hjemmeside og har lagt en poll på denne siden, men når noen skal stemme kommer det opp dette: Warning: fopen("./pdata/d1.dat", "w") - Permission denied in /mnt/home3/w/wi/wixol/public_html/rapoll/rapollv2/poll.php on line 299 Hva er dette og hvordan kan jeg få fikset det? Har prøvd flere forskellige poll, men blir det samme resultatet. Hjelp!! :smile: Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Har du CHMODdet? Du må CHMODe den filen som skrives til når folk stemmer og slikt (den som gjøres om). Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Scriptet har ikke skrivetilgang på filen der resultatene lagres. CHMOD 777 eller 666 løser problemet. Lenke til kommentar
Bigfesk Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 Hvordan gjør jeg dette? Er det et programm det der chmod greinene eller er det noe som må inn i php koden? Lenke til kommentar
_Neon_ Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 chmod er vell linux versjonen av kommandoen attrib i windows. Til å endre om du har lese/skrive tilgang til filer f.eks. Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Hvis du bruker BPFTP som FTP klient, kan du endte på egenskapene til filer og kataloger. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 du kan sansynligvis gå på egenskaper for filen i ftp-klienten din for å endre på chmod til filen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå