tanonsen Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Var på tur i skogen med nivøen min. Det endte selfølgelig med knall og fall. Noen tårer kom det også. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Meget pent. Det er et fint dokument over en liten gutt og hans følelser i øyeblikket, og bildet føles ærlig og personlig. Vignetteringen skaper en ramme som tar bort oppmerksomheten fra en heller tvilsom bakgrunn. Etterbehandlingen kler motivets litt triste budskap. Alt i alt et portrett som jeg ikke hadde skammet meg over å ha i min portfolio. Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Er det noe rart med fargene på hans venstre øyetlokk eller har han fått en kraftig blåveis? Må si meg enig med Pmnormal på vignetteringen. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Er det noe rart med fargene på hans venstre øyetlokk eller har han fått en kraftig blåveis? Må si meg enig med Pmnormal på vignetteringen. Du mener det høyre eller? Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Er det noe rart med fargene på hans venstre øyetlokk eller har han fått en kraftig blåveis? Må si meg enig med Pmnormal på vignetteringen. Du mener det høyre eller? jeg skrev hans venstre, altså det til høyre på bilde. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Er det noe rart med fargene på hans venstre øyetlokk eller har han fått en kraftig blåveis? Må si meg enig med Pmnormal på vignetteringen. Du mener det høyre eller? jeg skrev hans venstre, altså det til høyre på bilde. Min feil. Synes du får fram følelser i bildet. Synes det var et bra bilde Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Viser bare hvor slem du er som heller tar bilde enn å hjelpe nevøen din Fra spøk til alvor: Bildet var litt uklart og ville prøvd å fått med resten av lua, ellers har jeg ikke mer å si ^^ Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Jeg er nok en dårligere fotograf en deg, fordi mitt innstinkt ville fått meg til å trøste gutten, ikke ta bildet først:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå