Zirgo Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Jeg elsker gode, artige, storslagne reklamefilmer. Synes spesielt Norge er god på å lage artige reklamefilmer, mens flyselskap og bilprodusenter som reklamerer på de store internasjonale kanalene har det mest storslagne. Kan noen komme med gode forslag til "Historiens beste reklamefilmer - Topp 3"? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 1. Kondom reklame 2. Coop Prix reklame 3. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Mine favoritter: Endret 24. mars 2008 av Feltherre Lenke til kommentar
Jan Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Likte Friele-reklamen jeg. Friele snakket om kaffeproduksjonen fra a til å i løpet av sju minutt. Informativ og godt produsert. Siden den var så lang (og sikkert svindyr) var den ikke så ofte på TV, noe som gjorde at man ikke ble dritlei av den heller. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 1. O/zon reklamene (den peppermynt reklamen der han leker med boksen..som jeg ikke klarer å finne på nettet...) 2. Molson Canadian reklamene før et amrikansk selskap tok over, etter det ble de møkk (øl) Her er noen: - - Molson Canadian commercial- Moose Bobblehead - - Chasing Beaver - Hockey Fight Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Nøtteknekker, ofc. Beste norske reklamen noensinne. Jeg liker også Natteravnene var der da det ikke skjedde. Den er pen. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Mr Oizo for Levi's dugde også. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Nøtteknekker, ofc. Beste norske reklamen noensinne. Jeg liker også Natteravnene var der da det ikke skjedde. Den er pen. Hater natteravene reklamen . "Natteravnene var der det ikke skjedde" noe som betyr at de har vært på feil sted og dermed ikke gjort jobben sin. EDIT: Liker den sas reklamen. Den hvor de sponser skigutta. Endret 25. mars 2008 av paa99 Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Til hva? Hater natteravn reklamen. Liker skigutta. Ikke ironisk på noen av de. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Fordi hele poenget med natteravnreklamen er jo at de er der det ikke skjer, fordi de sørger for at ting ikke skjer, ved å bare være tilstede. Deres jobb er ikke å bryte inn i slåsskamper. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Nøtteknekker, ofc. Beste norske reklamen noensinne. Jeg liker også Natteravnene var der da det ikke skjedde. Den er pen. Har sansen for "Nøtteknekker" ja. http://notteknekker.no/ (Ny versjon av den ute gitt) Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Tar 'hetsinga' av natteravn-reklamen som en litt for tidlig aprilsspøk. Synes reklamen har et fint utrykk, og man får god greie på hva jobben til natteravnene er, og hvor viktig det er at flere stiller opp. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Kommer ikke på 3 jeg liker i farten, men denne her er nok den jeg likte aller best, derfor jeg husker den også: Lenke til kommentar
Zirgo Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) 1: Opplysningen 1881 2: 3: Endret 26. mars 2008 av ski001 Lenke til kommentar
Dstrand Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Her mine topp 3 reklamer: 1. Rema 1000 2. Kondom 3. Lotto Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Fordi hele poenget med natteravnreklamen er jo at de er der det ikke skjer, fordi de sørger for at ting ikke skjer, ved å bare være tilstede. Deres jobb er ikke å bryte inn i slåsskamper. Har skjønt poenget med reklamen men den er irriterende fordet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå