-Logos- Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Hei, har nettopp etter flere måneder med krangling fått ati driveren til å fungere. Men jeg sliter med extended screen. Når GDM dukker opp fungerer det. jeg kan dra musa mellom de 2 skjermene. Når jeg starter feilsikker terminal fungerer det. Men når jeg starter gnome blinker først skjermen en gang... også blir skjermen klonet på nr 2 istedet for extended... Noen som har noen ideer? -Marius Ubuntu 7.10 ATI driver v. 8.47.3 Ati radeon xpress 200M Lenke til kommentar
Del Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 En test av 8.04 beta kan være verdt et forsøk. Lenke til kommentar
BarteBaluba Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Anbefaler det jeg også, i den nye betaen fungere dette ganske annerledes. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Er jo mulig også å bare oppdatere xorg, istedet for å oppdatere hele distroen. Lenke til kommentar
Del Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jepp, men mye avhenger av xorg, så det er ikke godt å si hvor ivaretatt avhengigheter blir. Bare legg inn Hardy i sources.list, og kjør update, så install på xorg. Lenke til kommentar
-Logos- Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 samme problem med fresh install Hardy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå