DataNoob2 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Heisann Jeg har bærbar Hp pavilion data, Jensen airlink trådløs ruter, og telenor. Idag når jeg plutselig skrudde på dataen så virket PC-en ca 10 min, og da ble bare internetten helt borte. Hadde ikke rørt noen innstilinger Jeg prøvde og restarte dataen, fordi dette pleier og hjelpe. Men det hjalp ikke. Jeg trykker koble til nettverket, men det kommer bare sånn lokal tilkobling med bilde av en datamaskin uten sånn globus sak,helt nede til hjørne i høyre. Så da tok jeg med dataen til stua for å prøve å koble meg direkte til internett med wan kabel.. Det går helller ikke. Så kan dette være et problem hos telenor.? Siden det ikke funker med kabel heller ? Endret 25. mars 2008 av DataNoob2 Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Velkommen til forumet! Har du prøvd å restarte modemet? Hvilke lamper lyser på modemet? Hvilket modem er det du har? PS: Bytt til et annet topic, da det er krav om et beskrivende topic med minst tre ord her på forumet. Lenke til kommentar
DataNoob2 Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 Takk: 1: Har prøvd å restarte.. 2: Alle lamper lyser.. 3: Mener du adsl modemet, det er et merke som heter Billion som jeg fikk med når jeg kjøpte telenor adsl. Men jeg glemte å si at jeg har prøvd å sette lokal tilkoblings kabelen i den andre dataen min også, det er stasjonær. Der funket det heller ikke ! Lenke til kommentar
DataNoob2 Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 OJSANN ,etter å ha venter 6 timer på at internetten skal funke så plutselig virket den Fikk epost av telenor hvor det sto at det var problemer med linja .. Og at de beklaget bllablablab Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå