Lasse000 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Som sakt, får ikke lyd fra pcen fordi denne lydenheten eller hva det nå enn kalles ikke klarer og starte. Har Windows XP og har lastet ned nyeste enhet fra realtek.com Hva skjer? Hvorfor får jeg ikke lyd ? Står jo at Denne enheten ikke kan starte Hjelp ! Lenke til kommentar
_TorgeirF_ Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Bruker du lydkortet i selve hovedkortet eller har du et "eksternt" ett, som Creative ect.? Lenke til kommentar
Lasse000 Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 Bruker du lydkortet i selve hovedkortet eller har du et "eksternt" ett, som Creative ect.? Bruker det som stod i da jeg kjøpte pcen ja. Lenke til kommentar
Lasse000 Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 Bruker du lydkortet i selve hovedkortet eller har du et "eksternt" ett, som Creative ect.? Bruker det som stod i da jeg kjøpte pcen ja. Oh yeah! fikk det fikset, Instalerte Via Vinyl player eller noe sånn, funka. Close the thread please Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå