Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Norsk skriftlig tentamen

Gjest medlem-140898

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-140898

Før jul hadde vi norsk tentamen, og kommer etter ferien også og få vår 2 norsk tentamen. OG jeg lurer på om noen kan lese det jeg har skrevev, og si hva mitt største problem er. Og hva jeg burde jobbe med før tentamen.

Hovedmålsteksten- sakpreget tekst.

Så hvis noen vil hjelpe meg, så skrive et eller annet her. SÅ sender jeg stilen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Før jul hadde vi norsk tentamen, og kommer etter ferien også og få vår 2 norsk tentamen. OG jeg lurer på om noen kan lese det jeg har skrevev, og si hva mitt største problem er. Og hva jeg burde jobbe med før tentamen.

Hovedmålsteksten- sakpreget tekst.

Så hvis noen vil hjelpe meg, så skrive et eller annet her. SÅ sender jeg stilen.

Send til meg så kan jeg se på den jeg. PM?

Skriv hva slags karakter du fikk på den.

Endret av Gryterett
Lenke til kommentar

Send gjerne til meg også, men ut i fra det du har skrevet her så kan jeg si at du burde øve deg på rettskriving, grammatikk og ordstilling. Du burde også prøve å variere språket mer (og og og og så så så så...skjønner?).

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898
Send gjerne til meg også, men ut i fra det du har skrevet her så kan jeg si at du burde øve deg på rettskriving, grammatikk og ordstilling. Du burde også prøve å variere språket mer (og og og og så så så så...skjønner?).

Når jeg har tentamen og sånnt, så skriver jeg mye bedre enn det jeg skriver her på diskusjon.no. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...