jeg_lyver_mye Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Jeg trener styrke kun for å bli sterk. Men, jeg ser... jeg har ikke noe særlig brede skuldre, mer normale! Men, er det forferdelig ulempe å ha helt normale skuldre når man ønsker å bli så sterk som mulig? Bør de være så brede som mulig? Takk for svar! Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Ser ingen grunn til å ha brede skuldere, ser jo bra ut med v-form, men om det er teller så vanvittig mye på løft og slikt tror jeg ikke... har egnetlig aldri tenkt over det, trener kun styrke jeg også og lite/ingen bygging/mengdetrening.... Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Brede skuldre eller ikke, tror det er nogenlunde hipp som happ Er vel heller armlengden som er vital hvis man snakker om hvordan man er skapt. Trener du skuldre så vil de jo bli bredere etterhvert uansett så... Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Dersom målet er å bli sterk burde du fokusere på å øke i styrke. Man trenger ikke være svær som et hus for å være sterk, men man blir jo større også etterhvert. Jeg ser på det som en positiv "bivirkning" av styrketreninga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå