starfish Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 ohh! glemte hele tiden at kompisen min kaller meg downs hele tiden ( ) men så kaller jeg han bounce Ser dere? Det rimer :wink: Nei. Egentlig jo. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Som tysklærern sier: slææææææææææng :oops: Lenke til kommentar
allyse Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Bruker mest: Skasei (som i "skal si" - imponert ol.) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Tja - "premenstruelle mannesmurf", "din gnom" og "dæven" - er favoritter i daglig bruk. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 "din løk/ost" er endel brukt skulle eg tru... har vel ikkje noke anna som gjentar seg så voldsomt Lenke til kommentar
fondus Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 din stygge sopp! soppskalle! sopp *sopp* Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 din stygge sopp!soppskalle! sopp *sopp* Og du er mye på sopptur skjønner jeg. Er det kantarell eller flein det går i :wink: Lenke til kommentar
Neo Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 'Klikke mongis' = bli helt gal, akkurat som en mongis 'Å kukke med noe' = knote med et eller annet 'kukktryne' = passe stygt, bruker det hvis jeg er litt sint 'drittfitte' = veldig stygt, bruker det når jeg er virkelig forbanna Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 "din løk/ost" er endel brukt skulle eg tru... Ja, det sier jeg også en del. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 "Jævla skitzofrene voldtektsforbryter som voldtar og dreper sitt andre jeg" Den setningen ble ropt ut mange ganger iløpet av lan i helga Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 løg snøsopp gnom kødd j*vla tulling j*vla idiot dredne onge bedredne dritt dra deg! dra deg i løgen edit: 'jævel' ble endra til 'bidige', det ble litt teit Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 doh typisk sikkert hva! tøs osv var vel ikke helt slang.. menmen.. oj for et ordforråd Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Det slengordet jeg bruker mest nå det er "bønne" og "bønna" <<Bønna, kom hit med dæ>> Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 "Scheiße/scheisse" bruker jeg en del Vet ikke hvorfor scheisse= dritt, faen osv, for de som ikke vet hva det betyr Det er faktisk det eneste tyske jeg kan Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 I Norge : F*(EN I HELVE*E I SAT*N I Utlandet : GOD DAM*N FU*KING HE*L Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå