Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spørre nå eller senere


Gjest Guest_Anonym_*

Anbefalte innlegg

Hei

Her har du min hemmelige metode:

 

Hun: Heeeei! Gjør på?

Du: Sitter å tenker på deg ;)

(SCORE!!!)

 

Kan tenke meg den blir best brukt om ho tar kontakt med deg først.

 

BTW, lite råd: Ikkje bruk smileyer HEILE tida når du prater med ho på mobil/internett. Om du bruker smileyer heile tida, vil ho ta deg useriøs, og kanskje tru at du er sur viss du ikkje bruker smileyer sidan du pleier å bruke dei til vanlig.

Om du bruker smileyer sjelden, legger ho meir merke til smileyene når du først bruker dei. Derfor blir ein smiley sterkare.

 

Edit: ein liten ting til du kan sei om dåkke chatter seint på kvelden og ein av dåkke skal legge seg: "drøm om meg"

Endret av 2rst1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_anemone_*
Hei

Her har du min hemmelige metode:

 

Hun: Heeeei! Gjør på?

Du: Sitter å tenker på deg ;)

(SCORE!!!)

 

Kan tenke meg den blir best brukt om ho tar kontakt med deg først.

 

BTW, lite råd: Ikkje bruk smileyer HEILE tida når du prater med ho på mobil/internett. Om du bruker smileyer heile tida, vil ho ta deg useriøs, og kanskje tru at du er sur viss du ikkje bruker smileyer sidan du pleier å bruke dei til vanlig.

Om du bruker smileyer sjelden, legger ho meir merke til smileyene når du først bruker dei. Derfor blir ein smiley sterkare.

 

Edit: ein liten ting til du kan sei om dåkke chatter seint på kvelden og ein av dåkke skal legge seg: "drøm om meg"

 

Det han sier om smilefjes her er faktisk et virkemiddel man kan bruke. Jeg sms'et engang med en fyr som brukte smilefjes innimellom, ikke ofte, og jeg visste han ikke brukte det mye til andre og, så det fikk meg til å føle meg mer spesiell og mer satt pris på! Av en eller merkelig grunn.:p Bare prøv deg litt frem. Det går nok bra!

Lenke til kommentar
Gjest Gjest
Hei

Her har du min hemmelige metode:

 

Hun: Heeeei! Gjør på?

Du: Sitter å tenker på deg ;)

(SCORE!!!)

 

Kan tenke meg den blir best brukt om ho tar kontakt med deg først.

 

BTW, lite råd: Ikkje bruk smileyer HEILE tida når du prater med ho på mobil/internett. Om du bruker smileyer heile tida, vil ho ta deg useriøs, og kanskje tru at du er sur viss du ikkje bruker smileyer sidan du pleier å bruke dei til vanlig.

Om du bruker smileyer sjelden, legger ho meir merke til smileyene når du først bruker dei. Derfor blir ein smiley sterkare.

 

Edit: ein liten ting til du kan sei om dåkke chatter seint på kvelden og ein av dåkke skal legge seg: "drøm om meg"

 

Takk :D Begge de er geniale, og det fungerer å si det uten at man trenger å være sammen ;) Det med smileyene skal jeg huske på. Flere slike tips mottas med stooor takk.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Erik_*

Her er et eksempel på en samtale der hun ikke bidrar så mye med det første.

 

Du: "Hei, hva skjer?"

Hun: "Ikke noe særlig. Du?"

Du: "Tenker på deg, vel ;) Ser film med noen jenter og en kompis." (Dette får deg til å virke mer attraktiv)

Hun: "Hehe"

Du: "Hva skal du i helgen a?"

Hun: "Vet ikke, jeg... :p Du da?"

Du: "Det er en fest, men vet ikke om jeg gidder å gå..."

Hun: "Hvorfor ikke?"

 

 

Derfra kan du fortsette på egenhånd. Hva synes dere andre om det?

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Flere innvendinger før jeg slutter å se etter ved denne tråden for godt? Trenger all hjelpen jeg kan få, og vil sannsynligvis poste her hvis det dukker opp problemer underveis. ;)

Lenke til kommentar

For det første... Du bor en time unna. Hva er problemet? Dama mi bor en time unna og nå og jeg har vært sammen med ei som bodde 3 timer unna i et par år også så avstand er vel ingen grunn til å la det gå så lang tid?

 

Men som mange sier spør spørsmål som hu "må" svare på. Men prøv å legge merke til om hu spør tilbake ofte. Gjør a ikke det så vil jeg mene hu er litt uinteressert.

 

Veit ikke hvor mye dere var etter hverandre, men det jeg gjorde med madammen min var å sende "Er det plass ved siden av deg?" om kvelden. Så fikk jeg selvfølgelig svaret: nei og da var det bare å sende "*legge seg ved siden [navnet]* mhhh her var det koselig" Dette sendte vi fram og tilbake uten å ha møttes engang. Også da vi møttes så la vi oss tilfeldigvis sammen. Og siden det så har det blitt en goood del flere netter sammen :)

 

Men ikke la det gå helt til mai. Prøv å møt a litt før. Avstand er bare et snakk om en liten sum penger ;)

Lenke til kommentar
Jeg har et lite dilemma. I påskeferien traff jeg en utrolig pen jente som jeg liker veldig godt, det virker som om hun liker meg også, men uheldigvis bor hun en time unna der jeg bor. Jeg traff henne på stranden og skal treffe henne igjen i mai eller i sommer.

Jeg er så utrooolig forelsket, og jeg klarer ikke å la være å tenke på henne, men jeg vet ikke når jeg skal spørre henne om å bli sammen med meg. En del av meg har lyst til å spørre så fort som mulig via SMS, men samtidig er jeg livredd for at det kan føre til at hun ikke lenger er interessert i sommer eller ha skaffet seg en ny kjæreste. Jeg er så fortvilet og vet ikke hva jeg skal gjøre :cry:

 

Hva synes dere at jeg skal gjøre?

 

Just go 4 it! funker det ikke kommer du deg over det. Bedre å angre på noe du har gjort enn noe du aldri gjorde

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Nå har jeg prøvd å ta kontakt, men jeg fikk ikke noe svar. Sikkert fordi jeg sendte meldingen så sent. Hva bør jeg gjøre da? Skal jeg bare vente til hun oppdager at hun har en ulest melding? Det kan jo hende at hun ikke oppdager det før om noen dager og i så fall er det ikke sikkert at hun svarer.

 

Jeg skrev bare "Hey! Skjer?"

 

Hva bør jeg gjøre hvis ikke hun svarer innen et døgn eller to?

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Ja, jeg sa hvem jeg var. Men jeg kom nettopp på at hun ikke hadde mer penger på kortet sist vi møttes, så hun leser nok meldingen, men kan ikke svare pga. mangel på penger :( Skal jeg prøve å få tak i MSNen hennes?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...