_TorgeirF_ Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Hei! Jeg har ett lite problem. Jeg formaterte min stasjonære pc nå idag, og siden jeg ikke har cden som fulgte med lydkortet mitt gikk jeg på Creative sine sider for å finne driveren. Men jeg får ikke lastet ned noe fra siden og har derfor ikke noen lyd på pcen min. Jeg er veldig avhengig av å få lyd fortest mulig og lurte derfor på om noen har dette skjermkortet og driveren til den. Eller at noen har evt. funnet en annen link der jeg kan laste ned .exe filen. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) hvilket OS har du? her er det ikke noe problem å laste ned drivere Endret 24. mars 2008 av SirAmp Lenke til kommentar
_TorgeirF_ Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 WinXP Jeg har forsøkt på 3 pcer i hjemmet, og ingen av dem fungerer. Om du klarer å få tak i en driver, finnes det en mulighet til å sende meg den? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) klart det, bare pm meg en epost adresse der du kan ta imot litt store vedlegg edit: den var litt større enn "litt stor" 63 megabyte Endret 24. mars 2008 av SirAmp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå