Gå til innhold

TES: Hjelp med mainquest


Anbefalte innlegg

Man MÅ vel ikke være level 15 selv om det kanskje er en fordel. Jeg er level 12 og har kommet halvveis i MainQuest, og ja jeg bruker OOO.

Du kan da gjøre MQ på hvilket level du vil men alle oppdrag der du skal slåss sammen med andre blir værre jo høyere level du har. Breaking the siege of Kvatch er nesten umulig på lvl15.

 

Fordelen med å gjøre MQ på høy level er selvfølgelig at du får bedre loot. Tenker da særlig på sigil stones...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Man MÅ vel ikke være level 15 selv om det kanskje er en fordel. Jeg er level 12 og har kommet halvveis i MainQuest, og ja jeg bruker OOO.

Du kan da gjøre MQ på hvilket level du vil men alle oppdrag der du skal slåss sammen med andre blir værre jo høyere level du har. Breaking the siege of Kvatch er nesten umulig på lvl15.

 

Fordelen med å gjøre MQ på høy level er selvfølgelig at du får bedre loot. Tenker da særlig på sigil stones...

 

Nei du kan ikke fullføre MQ på level 1 når du bruker OOO, som jeg nevner på slutten der. Hvis du da ikke sitter og leker deg noe sykt med difficulty-slideren. På Vanilla er det godt mulig at du kan det.

Lenke til kommentar

Svar på åpningsinnlegg:

 

Man bør skaffe seg en av disse magiske stavene som skyter. Mye kraftigere enn vanlige våpen, og tar bla.a vampyrene på 1-4 treff. Stavene koster en formue, men man kan finne dem dypt inne i diverse huler. Man finner bla.a en som skyter blå stråler i en hule like ved Bruma.

 

Merk at de fleste stavene må lades etter noen hundre skudd, så spar på dem. Opplading koster en formue, eller krever mye arbeid.

 

Man blir antagelig smittet av en vampyr underveis, så pass på å ta en cure disease innen 72 spilltimer hvis du ikke vil bli vampyr.

Endret av -kai-
Lenke til kommentar
Nei du kan ikke fullføre MQ på level 1 når du bruker OOO, som jeg nevner på slutten der. Hvis du da ikke sitter og leker deg noe sykt med difficulty-slideren. På Vanilla er det godt mulig at du kan det.

Du bruker OOO ja, det fikk jeg ikke med meg. Beklager. :(

 

 

Du kan faktisk fulloere MQ paa level1 paa vanilla uten aa leke med difficulty-slideren men da maa du kjenne spillet nesten latterlig godt. Level 2 derimot skal gaa ganske greit(har ikke proevd selv da)

Lenke til kommentar
Nei du kan ikke fullføre MQ på level 1 når du bruker OOO, som jeg nevner på slutten der. Hvis du da ikke sitter og leker deg noe sykt med difficulty-slideren. På Vanilla er det godt mulig at du kan det.

Du bruker OOO ja, det fikk jeg ikke med meg. Beklager. :(

 

 

Du kan faktisk fulloere MQ paa level1 paa vanilla uten aa leke med difficulty-slideren men da maa du kjenne spillet nesten latterlig godt. Level 2 derimot skal gaa ganske greit(har ikke proevd selv da)

 

;) Ja jeg husker faktisk at man kunne gjøre ferdig MQ utrolig tidligm ed vanilla. Litt kjedelig syns nå jeg egentlig. Er en godfølelse å få gjort ferdig MQ med OOO, da vet du at du er ganske mektig :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...