Gå til innhold

HP pavilion dv6275ea - webcam og vista?

Anbefalte innlegg

Hei hei

NÅ er jeg litt gørr.. Har lett og lett i snart hele påsken etter en driver/fix som kan få webcammet mitt til å funke. MEN finner ingen :/ Fant en link som ble anbefalt på et forum av noe slags, i utlandet dessverre. men anyways, det som skjedde var at jeg la inn en driver som hadde navnet "Acer crystal Eye webcam", som skulle funke, men alt den gav meg var en blåskjerm ved oppstart og systemproblemer..

Noen som har vært borti en lik sak? og evt finnes det noen annen løsning enn å bytte data?

Mvh

Ole Kristian.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oh jess, det har jeg. Men første gangen kommer det ".... er ikke installert riktig, hva vil du gjøre..." sånn spørsmål, og andregangen finner jeg cammet på windows update, men da jeg innstallerer det så finnes ikke programmet....

men takk for tipset =)

Lenke til kommentar

synd det ikke funket, selv har jeg en pavillion dv 9232 og web cam'en funket av og til, og så skjedde det, hovedkortet gikk og sente den til rep og spurte de om de kunne ta en kikk på cam'en. etter det så funka det fint. :hmm:

men tror det er nokk og ringe til hp eller sende en mail og be dem om hjelp, som oftest svarer de same dag som du sender meldingen ;)

Endret av ole_marius
Lenke til kommentar

På min dv9687eo så får jeg beskjed om at webcammet mitt er i bruk eller ikke koblet til, om pcen går i dvalemodus, eller jeg lukker igjen skjermen en gang etter oppstart. For å kunne bruke det igjen, må jeg faktisk restarte pcen. Har tatt alle oppdateringer igjennom hp's oppgraderings program. Er ikke ett stort problem, men heller litt irriterende.

Lenke til kommentar

Har det samme problemet på mim bærbare pc.

Det er utrolig irriterende. Min har funket en stund, og noen perioder funker den ikke. Idag funket den helt fint til jeg restarted PC-en, etter det funket den ikke lenger. Utrolig kjedelig å ha dette problemet.

Lenke til kommentar

Har hatt samme problemet.

Det er dessverre bare en løsning dersom du ikke får ordnet dette via oppdateringer/driverinstallarsjoner; innsending til reparasjon.

Har hatt min bærbar på reparasjon 3 ganger nå. Har du problemer med PC-en, ring hp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...