henrian Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Finner ikke noe headset noe sted til ps3, så jeg antar at det ikke finnes ett som er laget av Sony, slik som MS gjorde til X360'n sin. Så jeg har et par sp.mål ang det. 1:Er det i heletatt mulig å bruke headset til ps3? 2:Om det er det, kan man da kjøpe et hvilket som helst usb headset? Alle svar gir masse kudos! Endret 24. mars 2008 av henrian Lenke til kommentar
Juke Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Ja, det finnes haugevis med headset som funker på PS3. De som benytter USB eller Bluetooth skal i utgangspunktet fungere, men du kan jo for sikkerhets skyld søke på nettet for å sjekke om en spesifikk modell funker på PS3 før du evt kjøper. Har selv testet med en USB-mikrofon fra Logitech, og to stk Bluetooth-handsfree-sett hvor det ene er fra Logitech og det andre fra Jabra (BT135). Det siste fulgte forresten med Warhawk da jeg kjøpte det. Alt funket i allefall slik det skulle. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Alle bluetooth handsfree skal igrunn fungere til bruk på ps3. Jeg brukte mitt Sony Ericsson og det fungerte utmerket. Måtte bare kladde litt med å få pairet ps3'en med headsettet. Har inntrykk av at det er veldig lyd-sensitivt though, og er stygt redd for at folk jeg spiller med må høre på pustinga mi.. Lenke til kommentar
henrian Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2008 tnx a bunch! Var akkurat det jeg lurte på. Da få jeg stikke å kjøpe meg nytt headset jeg da! Takk igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå