KJLHGKJYHTGDF Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Mener jeg her tidligere har snakket om mitt hjemmekino, hvor det ble oppsluttning om att min hjemmekinoforsterker: Denon AVC A10SE hvar for gammel og MÅ oppgraderes. Snakket rett føre påsken med HiFi klubben og HiFi centret. Og begge sa att det egentlig ikke var nødvendig, da jeg kan bytte DVD spiller med nye Prossesor greier. HDMI og Blu-ray trur jeg det het. For skulle jeg få noe bedre forsterker, så var prisen 25 000,- eller mer. DVD spiller jeg kan benytte prossorer til slik dem forklarte, så havna jeg på ca 7 000,- Men begge sa att det fantes billigere, men dem ville ikke anbefalle til mitt bruk. Jeg nevner dette, for det er sikkert flere som har gamle THX forsterkere, og kanskje vil gå over til nyere systemer. Sjekk om dere kan gjøre det samme, det kreves 7,1 utgang på DVD spiller, og 7,1 inganger på forsterker/forforsterker. Da blir ikke prossesor i forsterker brukt, men prossor fra DVD spiller. Dette var ett tips som ikke kom fram her tidligere, derfor legger jeg den bare her :-) Trur dette kan være bra nok for mange. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå