Ustedalen Skrevet 24. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Jaritz Jeg har sett denne mannen flere ganger på matbutikken jeg jobber på. Han har alltid med seg en bag som han putter varene sine oppi, istedenfor å bruke en vogn som alle andre. Det vanlige han kjøper er litt brød og pålegg. Jeg har bare snakket med han når jeg sitter i kassa på matvarebutikken. Som vanlig blir samtalene der veldig korte, og det dreier seg om kronestykker. Nå i dag møtte jeg han på gata, og uten å tenke meg om spurte jeg om jeg kunne få ta et bilde. Når bilde var tatt, spurte jeg etter navnet hans. "Jaritz er navnet", sa han mens han begynte å gå videre med sparken sin. Så snudde han seg og sa: "Jeg er fra Østerike". Koselig mann! Endret 24. mars 2008 av Ustedalen Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 24. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Nok et greit candid-portrett, og nok en gang kudos for å våge å konfrontere en karakteristisk person med forespørsmål om å få ta et bilde, og legge det ut på nettet. Endret 24. mars 2008 av PMnormal Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. mars 2008 Grunnen til at jeg forteller om hans tidligere liv er fordi jeg syns det setter en karakter til bildet. Jeg føler at ved å fortelle en historie, blir bildet en smule mer interessant for den som ser på det. Men greit nok, jeg skal fjerne deler av historien. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 24. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Fikk litt trøbbel med inn og uttags, men forstår ikke hvorfor det endte med en dobbeltposting. Det er ikke så viktig uansett, så gå heller videre til neste innlegg. Endret 24. mars 2008 av PMnormal Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 24. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2008 Grunnen til at jeg forteller om hans tidligere liv er fordi jeg syns det setter en karakter til bildet. Jeg føler at ved å fortelle en historie, blir bildet en smule mer interessant for den som ser på det. Men greit nok, jeg skal fjerne deler av historien. Da fjerner jeg min kommentar om dette. For de som lurer på ha dette handler om, så var det en liten diskusjon om innholdet i teksten som ustedalen har rettet opp. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg legger inn en liten oppdatering med farger. Ble det bedre enn svart hvit versjonen? Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 26. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2008 Ja, jeg syns det var bedre i farger. Gav bildet mer dybde. Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 26. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2008 S/H versjonen for min del! Synes det var ett stilig bilde =) Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 Enig med Cruel her, S/H. Tøff person:) Og fint bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå