Gå til innhold

Kulturo: Trailer: Doomsday


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal vi se...

 

Mad Max (3), Night of the Living Dead, Twelve Monkeys, Alien(s), Resident Evil, 28 Days Later, Children of Men... er det noen andre filmer denne filmen har stjålet fra? Kan ikke komme på noe i farten. Virker nesten som om at traileren bare er satt sammen av ulike klipp fra nevnte filmer.

 

EDIT: Filmen kan sikkert være kul, den... men den virket ikke særlig original. Greit at filmer blir inspirert av hverandre, men dette så ut som mer enn bare inspirasjon.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hva jeg skal si. Jeg skjønner ikke om du faktisk er seriøs nå eller om du bare tuller med meg.

 

jeg mener ikke, har aldri ment, har aldri gitt inntrykk for at jeg mener at filmen er en blåkopi av I am legend. Eller Escape From New York for den saks skyld.

 

Du skjønner at filmen tar utrolig mange elementer fra andre lignende filmer, ikke sant?

 

bare fra traileren ser jeg I am Legend, Escape From New York, Resident Evil: apocalypse(kanskje den nyeste og, men har ikke sett den), 28 weeks/days later, og litt whatever of the dead og Mad Max.

Endret av NothgaliC
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...