Nervetattoo Skrevet 24. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2008 Mennesket har nådd sin utløpsdato. Se videoen Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 24. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2008 Nok en dommedagsfilm, konge Denne skal sees! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 24. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Skal vi se... Mad Max (3), Night of the Living Dead, Twelve Monkeys, Alien(s), Resident Evil, 28 Days Later, Children of Men... er det noen andre filmer denne filmen har stjålet fra? Kan ikke komme på noe i farten. Virker nesten som om at traileren bare er satt sammen av ulike klipp fra nevnte filmer. EDIT: Filmen kan sikkert være kul, den... men den virket ikke særlig original. Greit at filmer blir inspirert av hverandre, men dette så ut som mer enn bare inspirasjon. Endret 24. mars 2008 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 24. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2008 Du glemte 28 (days/weeks) later. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 24. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Du glemte 28 (days/weeks) later. Oops, 12 Days Later sto det der ja. Skrev feil. Endret 24. mars 2008 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 27. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) PLISSSSSSKIN!!!!! sier bare jeg. og et lite hint av I am Legend når jeg tenker meg om. Endret 27. mars 2008 av NothgaliC Lenke til kommentar
haarod Skrevet 30. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2008 Nja, vil ikke si det da det som skjer er en kamp mellom mennesker og mennesker som ikke ble zombier. Så litt fet ut. Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 31. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2008 du vil ikke si hva? stinker sampling lang vei av denne filmen, fra blant annet escape from new york og kanskje litt i am legend. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 31. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg vil ikke si at den ligner på I Am Legend. Virus/zombiefilmer er jo ikke veldig originalt, men her er jo vrien at en del av menneskene som ble låst inn er friske som fisker. Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 31. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Jeg vet ikke hva jeg skal si. Jeg skjønner ikke om du faktisk er seriøs nå eller om du bare tuller med meg. jeg mener ikke, har aldri ment, har aldri gitt inntrykk for at jeg mener at filmen er en blåkopi av I am legend. Eller Escape From New York for den saks skyld. Du skjønner at filmen tar utrolig mange elementer fra andre lignende filmer, ikke sant? bare fra traileren ser jeg I am Legend, Escape From New York, Resident Evil: apocalypse(kanskje den nyeste og, men har ikke sett den), 28 weeks/days later, og litt whatever of the dead og Mad Max. Endret 31. mars 2008 av NothgaliC Lenke til kommentar
BlackH Skrevet 20. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2008 Om de faktisk har stjålet alt som er bra med alle de filmene, så bør jo denne bli dødsrå Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 Har akkurat sett denne filmen og jeg kan ikke annet enn å anbefale den på det varmeste! Kanskje en av de kuleste filmene jeg har sett på lenge. Man ser jo at det er hentet mye inspirasjon fra Mad Max og Escape from NY, men fy faen så rått resultatet har blitt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg