mikal88 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Heisann alle. Jeg skal prøve å være så konkret som overhodet mulig. Jeg har en søster som laster svært ofte ned, og dette er spesielt irriterende når jeg spiller online spill. Dette fører til lagg og hun nekter å laste ned. Altså, jeg ser etter et program som kan styre hele nettverket, altså på en måte som netlimiter, bare at den skal styre hva min søster får lov å laste ned i kb/s på en måte. Det programmet jeg ser etter skal styre hele nettverket sånn at jeg kan få lov å spille en sjelden gang uten å ha 500 i ping. Håper noen av dere kloke hoder der ute har et sånt program. Dette hadde vært fint=) Jeg vet ikke om jeg har skrevet i riktig forum, men håper på det=) Mvh Mikal Lenke til kommentar
mikal88 Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 netlimiter gjor vel det? Ikke de jeg har prøvd, de bare styrer pc-en min! Jeg gidder ikke å legge inn netlimiter på den andre pc-en for da merker hun det, og sletter det etter en dag. Så les før du svarer en gang til =) Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Du vil altsa ikke ha et program pa selve PCen, men et program som struper bandbredden sosteren din far? Det kan du gjore i noen routere, eller sa kan du kjope en egen boks, eller sa kan du sette opp en egen PC-server. Lenke til kommentar
sgaah Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Hvilken type router er det du har? Den har kanskje QOS innebyggd. Vist den har det så er det kjappt gjort å sørge for at dine online spill har best mulig båndbredde. Lenke til kommentar
mikal88 Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 Du vil altsa ikke ha et program pa selve PCen, men et program som struper bandbredden sosteren din far? Det kan du gjore i noen routere, eller sa kan du kjope en egen boks, eller sa kan du sette opp en egen PC-server. Jeg vil ha et program på pc-en min som kan gjøre dette, men jeg orker ikke å legge inn netlimiter på de andre pc-ene for da sletter de det. Er det så avansert som det du skrev? Lenke til kommentar
mikal88 Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 Hvilken type router er det du har? Den har kanskje QOS innebyggd. Vist den har det så er det kjappt gjort å sørge for at dine online spill har best mulig båndbredde. 8-ports switch Kjøpt fra Clas Ohlson M/N CSH-800 Produsent: Cnet technology INC Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Blokkere portene hun bruker i ruteren Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 8-ports switchKjøpt fra Clas Ohlson M/N CSH-800 Produsent: Cnet technology INC Ikke switchen, routeren. Les hva jeg skriver for du svarer en gang til Lenke til kommentar
mikal88 Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 8-ports switchKjøpt fra Clas Ohlson M/N CSH-800 Produsent: Cnet technology INC Ikke switchen, routeren. Les hva jeg skriver for du svarer en gang til Haha, vet ikke hva forskjellen på en router og en switch er jeg. Trodde det var det samme, men tenker du på modemet mitt da? Jeg har en vanlig speedtouch som jeg fikk fra telenor! Håper du kan hjelpe meg videre=) Har liksom internett inn i huset til speedtouch som deler internettet til en switch som gir ut internett til oss brukere=p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå