Nigma Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Jeg innser at det helt sikkert er mange tråder der ute med anbefalninger til gode laptoper osv, men jeg vil ha litt mer spesifikasjoner. Jeg har et budsjett på 20.000kr, jeg vil ha en PC som jeg kan ta med på LAN i stedet for den stasjonære, for jeg er bare rett og slett lei av å dra på den Fokuset mitt er for det meste Spill, jeg trenger ikke lagringsplass osv, bare bra grafikkort og minne etc etc. Har dere noen forslag til hva jeg burde se på? gjerne med sammenligning på pris osv, for selv om jeg har et budsjett vil jeg jo gjerne spare Jeg har hørt mye bra om XPS og Alienware laptopene, er det sant? I så fall hvilke modeller bør jeg se på? Er det andre jeg bør sjekke? Etc etc. Alle tips er velkomne =) Mvh. Nigma Lenke til kommentar
ull50kk Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 stikk inn på multicom.no der er det mye digg:) vil anbefale FL90+ Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Skal du bruke så mye og vil ha det beste så er det vel bare Multicom Kunshan M570 som gjelder. Du kan konfigurere den som du vil. http://multicom.no/SystemConfigurator.aspx...t:10544828;fl:0 Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 eller Dell XPS M1730, med to av det samme grafikkkortet, men den er ikke noe bra når man ikke har den plugget i veggen har mange fått erfare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå