Chrisss Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Trenger litt hjelp her , Et bra forsikringselskap til en som er 20 ? Trenger ny forsikeling på bilen min, men det er jo så mange velge!! Lenke til kommentar
steingrim Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Mitt tips er å sende brev/mail til samtlige du finner der du lister opp hvilke forsikringer du skal ha og ber om et tilbud og der du avslutter med å ramse opp hvilke andre du har sendt til Min erfaring er at når man ringer så taster de bare inn verdiene i et ferdig "regneark" -- ofte blir det veldig dyrt da.. Bilforsikring til en gutt under 25 er vel ikke helt billig, derfor bør du forhøre deg rundt med så mange som mulig. Lenke til kommentar
Strukt Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Fruen brukte en hel dag på å ringe runt til forskjellige forsikringsselskap, det lønner seg i lengden kan jeg si. Nå vet jeg ikke akkurat hvor mye vi sparte på dette men det er snakk om tusenlapper i året i alle fall. Utrolig nok så ble det billigst for oss å forsikre den via DNB Nor. Lenke til kommentar
Chrisss Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 Fruen brukte en hel dag på å ringe runt til forskjellige forsikringsselskap, det lønner seg i lengden kan jeg si. Nå vet jeg ikke akkurat hvor mye vi sparte på dette men det er snakk om tusenlapper i året i alle fall. Utrolig nok så ble det billigst for oss å forsikre den via DNB Nor. Okei. hehe takk for hjelpen da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå