Zirgo Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Jeg og et par kompiser skal til Alanya 18. juni - 2. juli. Vi lurer på hva prisnivået der nede ligger på? Hører rykter om at drinker ute koster like mye som på byen i Norge?!? Er i tilfelle øl-prisene like ille? Vet noen også om det er mulig å fly sånn paragliding med båt som trekker deg, og er det mulig å fly på ballong-turer? Pris på dette? Takk for svar! Endret 24. mars 2008 av ski001 Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Sist jeg var der for noen år siden.Da var prisene i midt i fellesferien ganske like,litt billigere der nede,men før fellesferien er det myye billigere.Jeg kom ned der 2 uker før fellesferien begynte her hjemme. Husker ikke eksakte priser. Endret 24. mars 2008 av BacardiKillah Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Klart de kapitaliserer på dumme nordmenn som bare kommer nedover for å kjøpe drinker og drikke seg dritings hvert år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå