Tmz Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Er det helligdag idag? Er butikkene stengt? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Butikkene er i hvertfall stengt, ikkeno kondomer før i morgen Lenke til kommentar
nomore Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Eg håper da virkelig det. Eg har nemmelig ikke vært på jobb i dag. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Andre åpskedag er hvertfall fridag, så ingen som er på jobb idag (kanskje - private næringsdrivende), men ellers altså. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Ja, andre påskedag er ein helligdag. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Ikke no snus før i morra, faan.. xD Tok den siste for 5 min siden.. ;( Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Ikke no snus før i morra, faan.. xD Tok den siste for 5 min siden.. ;( Kanskje like greit. Du har ikke godt av snus når du er 13 uansett. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 lol bensinstasjon er oppe da Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Ikke no snus før i morra, faan.. xD Tok den siste for 5 min siden.. ;( Kanskje like greit. Du har ikke godt av snus når du er 13 uansett. Det er jo ikke ditt problem, er det? ;S (At jeg er 13) Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Ikke no snus før i morra, faan.. xD Tok den siste for 5 min siden.. ;( Kanskje like greit. Du har ikke godt av snus når du er 13 uansett. Men vips man fyller 18 år er det regne medisinen? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Jepp. Det året man fyller atten begynner mennesker å produsere et stoff som heter imaglodyn. Dette stoffet kurerer kreft, og nitrosaminer (som det finnes store mengder av i snus) virker som en katalysator for produksjonen av dette stoffet. Det er derfor svært lurt å snuse så mye man bare klarer om man vil unngå kreft. Dette er klinisk bevist i forskningsprosjekter ved sykehus i hele landet. Man kan også se at de som snuser lever lenger enn de som ikke gjør det. Endret 25. mars 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Jan Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Om jeg ikke tar feil er ikke nitrosaminer av særlig stor fare om snusen er avkjølt. DB-artikkel. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Link til artikkelen? Jeg tror uansett man bør forholde seg kritisk til produkter inneholdende store mengder med nitrosaminer. De øker sjansen for å få kreft, og det burde være grunn nok til å unngå ting som inneholder det. Men om det hjelper å kjøle nitrosaminet (snusen) så for all del. Betyr bare at man ikke får snust ute om sommern. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå