netti Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Har et problem... :-p Min ASUS laptop vil kun koble meg til mitt tråløse nett ved at jeg bruker ASUS WLAN (ASUS sitt eget oppkoblings program mot trådløs nett).. Dette er tungvint synes jeg og ønsker og bruke den "gamle" måten med Windows sin trådløse tilkoblings funksjon. Men når jeg går inn på Windows sin trådløse nettverkstilkobling og prøver og søke opp trådløse nett fungerer den ikke (Windows kan ikke konfigurere denne trådløse tilkoblingen). Det skal vel være en måte jeg kan deaktivere at den bruker ASUS sin og aktivere Windows sin trådløs tilkoblings metode????? HEEELP!!:-( Lenke til kommentar
netti Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Ingen som kan hjelpe meg???:-( Lenke til kommentar
netti Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Er det ingen nerder her som kan hjelpe meg dah??? Lenke til kommentar
Lineplx Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Det du gjør er [min datamarskin]----->[kontroll panel]---->[Administrative verktøy]---->[tjenester] så aktiverer du wierless zero config... så går du inn på [Nettverkstilkoblinger]---->høyreklik på den---> egenskaper---->Trådløst netver [Huk av Bruk windows .....osv,,, den er øverst Nerd er ikke et hyggelig ord... Endret 7. april 2008 av Lineplx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå