Stonemeister Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Endelig skaffa deg FM? Hell yes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Omfg, fikk norsk-språkpatch hos en venn, og nå er nesten annenhver linje på norsk-engelsk. rofl Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Ja, har vært borte hele helga, og hatt en uventa fotball kamp, så har dessvere ikke kommet så mye lenger, men kommer til å spille som et helvete fremover håper snart på en saftig oppdatering fra deg nå sameboe Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Kan vel skrive opp meg på listen også. Men hvordan føres saven til nesten mann? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 Kan vel skrive opp meg på listen også. Men hvordan føres saven til nesten mann? vi laster saven opp på filefront.com, og sender linken til neste mann Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Håper du kommer med en oppdatering i løpet av morgendagen(i dag), sameboe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Du kan inkludere meg på listen over folk som skal spille. somehow kom stonemester før meg, se s4. Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Dette hørtes morro ut. FM er jo sinnsykt rått. Spiller det ganske mye:D Før meg på listen, siden jeg da får min uke i sommerferien:D Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 blitt ferdig snart sameboe? =) Har vell gått en uke snart nå Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Har ikke fått spilt så mye de to siste dagene, sorry...jeg bryter mine egne regler med å bryte deadlinen...Skal bli ferdig så fort som mulig, jeg lover...Går foresten ganske bra da, leder ligaen ^^, Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hvilken måned er vi i? Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Æsj, ikke rykk opp da, hater å spille med nyopprykkede lag Blir nok i så fall en del spillerlån. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 sette meg opp på lista, har venta i et par uker.... Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 å her står verden stille ! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Jeg savner en oppdatering nå, kan også godt bli ført opp på listen, selv om det blir veldig lenge til det blir min tur. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Får det veldig travelt med skole og slikt de neste ukene, så er det mulig å få bli dyttet litt lenger ned på listen? Om jeg må starte helt bakerst er opp til dere, men det er heller ikke noe problem for meg. Dvs. at Tobbe777 er nestemann på lista Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Og jeg som stresset og la alt annet til side for å rekke en en sesong på 1 uke Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Sorry for at jeg ikke er ferdig, men har vært mer opptatt en planlagt de siste ukene, så har blitt lite spilling:( Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Sorry for at jeg ikke er ferdig, men har vært mer opptatt en planlagt de siste ukene, så har blitt lite spilling:( du prater bare i telefonen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå