Sameboe Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Altså, livet mitt består av andre ting enn bare data, og prøver å få gjennomført så mye jeg kan...Kan hende at det tar lenger tid enn en uke, for jeg er borte hele helga, da jeg vanligvis sitter hele dagen Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Men har du kommet i gang nå? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Har to uker igjen...Tror jeg tar de to første månedene imorgen kanskje, også tre på Torsdagen, blir vel ferdig rundt en uke nå regner jeg med Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Plutselig blir du hekta, og da går det fort, så man vet aldri Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Skriv meg opp og da Men hadde det ikke vært mer gøy med et lag fra andre div i San Marino f.eks? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Satser på å få kjøpt det før den siste spilleren på lista er ferdig, men ikke sett meg opp enda. Morsomt å følge med på Det må skje noe snart, da... Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Er du godt igang sameboe? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Har vunnet alle kampene til nå, laget er sinnsykt bra etter jeg forsterka det Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 oi! hvor mange kamper spilt? Formasjon og annen taktikk? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Har bare spilt 4 pågrunn av litt treg PC de siste dagene, men den blir raskere nå faktisk....skal legge ut noen SS imorgen Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 er spent på en oppdatering snart Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 poster de beste nye spillerne først: Alex Pearce, lån fra Reading Danail Mishev, stortalent fra Bulgaria Fransico Javier De Pedro, veteranen som kommer til alle klubber Javier Uguarte, mål jeger Marc Edworthy, hentet av Bruno, spiller fast på høyre back Thomas Lyskov, på lån fra Reading Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Er gode kjøp det der Er nestemann på lista, så noen forslag til hvor jeg eventuellt burde forsterke laget? Og hvordan blir det, skal hver bruker velge ny taktikk, treningsprogrammer, kaptein osv. hver sesong, eller skal vi prøve å videreføre det samme som forgjengeren? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Det var ikke få! Veldig bra, De Pedro hadde veldig gode egenskaper! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 Er gode kjøp det der Er nestemann på lista, så noen forslag til hvor jeg eventuellt burde forsterke laget? Og hvordan blir det, skal hver bruker velge ny taktikk, treningsprogrammer, kaptein osv. hver sesong, eller skal vi prøve å videreføre det samme som forgjengeren? Du bestemmer alt selv, du får vente til slutten av sesongen med hvor det bør forsterkes...litt tidlig å si nå Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 anbefaler emmanuel osei og seyfo soley , sjekk ut dem Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Ja, har vært borte hele helga, og hatt en uventa fotball kamp, så har dessvere ikke kommet så mye lenger, men kommer til å spille som et helvete fremover Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Du kan inkludere meg på listen over folk som skal spille. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Endelig skaffa deg FM? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå