bruno99 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Skal vi sette ca. 1 uke som sånn optimal tid. Hvertfall noe sånt jeg kommer til å bruke. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 det her hørtes veldig spennende ut, men dessverre ser jeg ikke for meg at jeg kan være med, men jeg tror jeg vil følge med på tråden likevel Får se hva som skjer når dere har startet, kanskje jeg vil henge meg på etterhvert Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 har jo satt opp en uke som max tid Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 det her hørtes veldig spennende ut, men dessverre ser jeg ikke for meg at jeg kan være med, men jeg tror jeg vil følge med på tråden likevel Får se hva som skjer når dere har startet, kanskje jeg vil henge meg på etterhvert Jada, er noen sessonger til vi trenger dekning enda Tror det blir veldig gøy! Sameboe: bør jeg lage eget treningsprogrem til de forskjellige posisjonene? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 vis du gidder det så, du gjør det du mener er best Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Okei, pleier lage det når jeg er litt større lag, vet ikke om det har noen hensikt med et såpass dårlig lag som Torquay er Lenke til kommentar
GBD Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Jeg vil gjerne være med. Men kan ikke spille før tidligst 20.april ettersom jeg reiser bort 3 uker til Zambia om et par dager. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 GBD:7 uker er vel nok Lenke til kommentar
GBD Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Jepp. Men jeg tenkte at enkelte kanskje spiller fortere enn den ene uken de blir gitt til rådighet Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 ja, men så tenker jeg at noen kanskje bruker en eller to dager mer også...så det går uansett opp vil jeg tro Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Jeg regner med at vi bruker den nyeste patchen (8.0.2)? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 nyeste patch brukes som nevnt tidligere, det skal ihvertfall være det Lenke til kommentar
GBD Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Skal vi bruke denne tråden til å kunne rådføre oss med de andre spillerne om hvilke kjøp som er lure, hva man bør bruke penger på osv? Er litt synd hvis en spiller rævkjører økonomien totalt. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 les hele førsteposten Lenke til kommentar
GBD Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Joda, jevnlige oppdateringer er en ting. Å samkjøre spillerkjøp osv. med oss andre er noe helt annet Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 Ja, det står også at man på slutten av sesongen at man kan gi info om hvor det bør kjøpes inn spillere og lignende, kjøp av spillere bestemmer man selv....Og man er jo dum vis man f.eks henter Wayne Rooney til laget første sesong i PL, for da har vi garrantert dårlig økonomi Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Jeg lar det stå litt åpent jeg. Har en litt travel tid foran meg, så vi får se om jeg skriver meg på lista litt senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå