Stonemeister Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Lag en ny tråd om vi starter opp med et annet lag, da. Blir veldig uoversiktlig ellers. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 Ja, får vel gjøre det, veldig trist at gamen som vi var så godt i gang med klikka, og at Tobbe regelrett er borte Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Jeg må nesten melde meg ut. Får nok ikke tid til å spille så mye FM, selvom det blir en stund til det er meg. MagnusW Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Tviler på at vi når deg uansett ^^ Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Fortsatt ikke fått tak i Tobbe. Lurer på om fyren har bokstaveligtalt tatt ferie han har nettopp skrevet i andre fm-tråden Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Nå har jeg fått saven igjen. Men jeg har ingen pc og spille på =b noen som kan ta sesongen min og forskyve meg ned på listen et hakk? Har sendt inn skjermkortet mitt til reparasjon pga vifteproblemer. Kiman? gira på å ta over saven fra Tobbe sin siste halvdel og 5 sesong istede for 6 sesong? Endret 7. juni 2008 av Shade22 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Haha, da venter vi i spenning... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Ja, han er gira, bare send en pm Lenke til kommentar
GBD Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Nå er jeg veldig klar for litt spilling jeg også, så her er det bare å få litt fart på ting Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 Dette blir bra, endelig er vi i rute igjen...blir et høydepunkt da vi kommer igang igjen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 En aldri så liten oppdatering? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2008 Da vil vel de fleste innpå her få tak i en oppdatering så fort som mulig Lenke til kommentar
GBD Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Hvis vi får litt gang på dette nå, så kan jeg spille i hele morgen. Ville passet veldig bra for min del Lenke til kommentar
GBD Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Skjer det noe som helst Kiman? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Føler at det har vært dårlig med oppdateringer siden... meg? Oppdater asap! Lenke til kommentar
GBD Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Hvis Kiman ikke har begynt i det hele tatt, så starter jeg gjerne opp med saven, siden jeg er nestemann på listen. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Det ville vært flott, jeg kan laste opp saven. Jeg har enda ikke fått tilbake pc'n min fra reparasjon enda, så kan jeg og GBD bytte plass på listen isåfall? Hva burde jeg laste opp til forresten? Lenke til kommentar
GBD Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Jeg er ikke noe god med sånn opplasting osv, men hvis jeg får beskjed når filen er lastet opp, og hvor jeg kan laste den ned fra, så gjør jeg det så fort som mulig Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Jeg må trekke meg ifra listen. Kommer ikke til å ha tid til å spille framover. Jobb osv gjør at jeg ikke kan. Skal snart dra nedover mot Sørlandet. Så bare å fjerne meg:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå