jak-bim Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Som nesten alle vet kommer MGS 4 snart og det er noe de fleste gleder seg til. Men dessverre må jeg innrømme at jeg aldri har spilt noen av MGS spillene selv. Så bare litt på når brodern spilte to'ern. Ønsker derfor å få kjøpt 1 og 3, muligens også 2 siden jeg ikke vet om det fungerer, har hatt problemer med det før. Bare å si fra om det er noen som vil selge. Går greit om jeg får lånt dem også, du kan stole 110% på meg. Så da er det bare å si fra. PS: bør jeg få spilt MGS: Portable Ops og Metal Gear 1 og 2 også? I så fall vil jeg også kjøpe dem. Lenke til kommentar
Kajo2k Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Hvis du eier en psp synes jeg du burde få med deg Portable Ops, men det er ikke et must. MGS 1, 2 og 3 derimot MÅ du nesten få med deg før du skaffer MGS4. Tipper du blir sittende som et spørsmålstegn hvis du ikke gjør det... Metal Gear 1 & 2 er jeg usikker på. Sikkert litt vrient å få kjøpt. Edit: Muligens MGS2: Substance du har hatt problemer med? Det kjører dårlig på min gamle ps2. Endret 24. mars 2008 av Kajo2k Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Skaff deg denne her ; MGS: The Essensial Collection Er vel kun bekreftet som NTSC utgave foreløpig da men. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Hvis du har US eller chippet ps2, så får du kjøpt hele trilogien til ps2 nå for $34.99 CAD som er ca. 180kr + porto. http://www.videogamesplus.ca/product_info....oducts_id=13910 Mala kom først Gleder meg til denne dumper ned i postkassen. Endret 24. mars 2008 av tidus2k4 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Litt OT, men har pakken din blitt sendt tidus? Eg bestilte i fra play-asia.com, der står det at den vil shippes 30 mars. Regner med du har bestiltt fra VGP.ca Endret 24. mars 2008 av Mala Lenke til kommentar
jak-bim Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Edit: Muligens MGS2: Substance du har hatt problemer med? Det kjører dårlig på min gamle ps2. Hmm... Har ikke Substance, har den vanlige. Men er muligens noe med plata å gjøre. Ser at det er en del små riper. Men jeg har ikke NTSC PS3, så da sliter jeg litt med å få spilt dem. Ingen andre som har disse spillene, venner/bekjente? Legger ved bildet av versjonen min, det følger med to plater. En med spillet og en med The Making Of: MGS 2: Sons of Liberty Endret 24. mars 2008 av jak-bim Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Hei, kjøp og salg er ikkje tillatt på forumet, vennligst les følgande punkt i våre Retningslinjer: #9: Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet. Tråden blir derfor stengt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg