Mountain Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Du fikk pluselig vite at du skulle dø om 24 timer, du var helt frisk nå, og det skulle skje sånn helt plustelig. Hva ville du gjort de siste timene av livet ditt? Er ikke sikker på om denne passer her inne, men gir den et forsøk. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 sittet på diskusjon.no <3 eller gått rundt å gjort mye faenskap og spist så mye godteri som jeg får i meg Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Hadde spurt om jeg kunne fått en tur i en av norges F16 Jagerfly. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Bedt arbeidsgiver om forskudd. Kontaktet bank, forsikring, samt alle andre lånegivere om lån asap! Så hadde jeg kakket sammen alle mine venner og uvenner og hatt en heidundrende fest. Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 hadde satt meg på en fjelltopp med en joint og mp3 spiller og hørt på radiohead til jeg døde Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Jeg hadde reist rundt til venner å familie og fortalt ansikt til ansikt hvor mye de har betydd for meg og brukt tid til å mimre og ta forvel. Jeg ville stort sett prøvd å nøstet opp så mange løse tråder som mulig og avrunde livet så godt det lot seg gjøre. Mitt siste åndedrett ville jeg tatt nede ved sjøen utenfor barndomshjemmet med så mange som mulig av de jeg bryr meg om tilstede. Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Jeg hadde reist rundt til venner å familie og fortalt ansikt til ansikt hvor mye de har betydd for meg og brukt tid til å mimre og ta forvel. Jeg ville stort sett prøvd å nøstet opp så mange løse tråder som mulig og avrunde livet så godt det lot seg gjøre. Mitt siste åndedrett ville jeg tatt nede ved sjøen utenfor barndomshjemmet med så mange som mulig av de jeg bryr meg om tilstede. I'd be there! Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Holdt rundt kjæresten min, uten tvil. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Jeg ville skutt meg, hvorfor vente 24 timer? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Samlet alle av familie og venner og hatt en avskjeds fest. Om ikke det var mulig, gjort noe jeg ville blitt husket for. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Lånt 150K uten sikkerhet og fråtsa i alskens syndige saker og på den siste timen proppa hodet fullt med ulovlige kjemikalier Lenke til kommentar
strayder Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Samlet alle av familie og venner og hatt en avskjeds fest.Om ikke det var mulig, gjort noe jeg ville blitt husket for. Me too, I think..... Men jeg er ikke den som gir opp, har aldri vært det og kommer aldri til å bli det. Så jeg ville nektet å oppgi håpet og fortsatt som før. Som jeg alltid har tenkt når jeg har vært ute for stygge kniper; Jeg har overlevd verre ting før! Og det har jeg hatt rett i, til nå ihvertfall.... Så hvorfor skyte seg med det samme? Så lenge det er liv er det håp!!! Banna Bein. Mitt motto er: It ain't over til its over!!! No remorse, no surrender! And I take no prisoners!!! 24 timer kan være en evighet, så ta vare på livet du har, for du har bare dette ene! Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Sagt det som var usagt, hvor uendelig mye visse personer betyr, og hvor mye de har påvirket livet mitt , selvom de var klar over det eller ikke, personer som kommer opp er mor,far,bror og storebror, og noen visse venner. Brukt alle mine penger på en helvetes fest for alle som ville komme, og festet til langt på natt før jeg hadde prøvd å sexa noen som jeg ikke har sexa før, tatt meg en stille stund på rommet mitt, og tatt overdose på ecstasy "Well the good knews is it's gonna feel real goood" og sovnet inn i senga mi. Ingen skulle visst at jeg var døende, men heller lagt igjen ett brev som sa hvor glad jeg var i dem, at jegi kke angrer på noe som helst og at de ikke må sørge for mye , og at jeg var fornøyd. Hvordan formulert det osv aner jeg ikke, men måtte i alle fall slengt inn en god del løgn ang. det med "at jeg ikke angrer noe" og "fornøyd" delen, men hey everything for a happy funeral! Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Jeg ville gått for en god dose heroin Da kunne jeg forlenget mine siste 24 timer (i hodet mitt) samtidig som jeg får min beste stund i livet mitt. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Eg ville dansa naken i ein popcorn-maksin!! Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Brukt en del tid på å ta avskjed med familien og venner. Resten av tiden ville jeg brukt på festing og puling. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Jeg ville vel tatt avskjed med venner og familie tenker jeg. Sagt hva folk betyr å masse sånn. Så hadde jeg spurt den deiligste jeg traff helt random på gata. Foruten om det skulle jeg prøvd det meste av narkotiske stoffer, og avsluttet det hele med et mastruberende hopp utenfor en fjelltopp. Drar til det nesten går og hopper rett før. Forresten, nevnte jeg ruse meg? Lenke til kommentar
Nautique Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Hadde spurt om jeg kunne fått en tur i en av norges F16 Jagerfly. Word. Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Jeg hadde lest Illustrert Vitenskap og sett Hotell Cæsar til jeg kreperte. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Beste alternative utgangen jeg har fått med meg i det siste. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå