Gå til innhold

Rommet mitt, hvor skal jeg legge ting?

Lovinda

Anbefalte innlegg

Hallo

Jeg har nettopp fått meg et nytt rom :w00t: meeen, jeg vet ikke hvor jeg skal plassere seng, bord og hylle slik at det ikke blir trangt... rommet er på ca. 12 m2. Jeg har laget en skisse over hvordan rommet ser ut for øyeblikket. Tror dere at dere kan hjelpe meg med å finne en bedre løsning?

Ville satt utrolig pris på om noen hjalp meg!

Rom.bmp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joa, det er sant det du sier, men problemet mitt er at jeg ike får lov til å ha senga ved vinduet :roll: Dessuten blir det for kaldt tenker jeg...men takk anyway :D

Vi har ganske like rom i størrelse. Her er hvordan mitt rom er. Greit å ha skjermen snudd mot døra ;)
Lenke til kommentar
Joa, det er sant det du sier, men problemet mitt er at jegike får lov til å ha senga ved vinduet:roll: Dessuten blir det for kaldt tenker jeg...men takk anyway :D

Vi har ganske like rom i størrelse. Her er hvordan mitt rom er. Greit å ha skjermen snudd mot døra ;)

...hvorfor ikke?

Lenke til kommentar
Joa, det er sant det du sier, men problemet mitt er at jegike får lov til å ha senga ved vinduet:roll: Dessuten blir det for kaldt tenker jeg...men takk anyway :D

...hvorfor ikke?

tipper på pr0n jeg. :p

Lenke til kommentar

...hvorfor ikke?

tipper på pr0n jeg. :p

I vinduet?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
:p
Lenke til kommentar

Kan hende jeg har misforstått lit her men er det ikke bedre og ha skjermen snudd i fra døra slik at folk som kommer inn ikke ser hva som er på skjermen, kjekt hvis foreldre kommer inn og du ser på noen som du ikke burde se på.

Hadde jeg hatt skjermen mot døra hadde jeg blitt tatt mer enn et par ganger :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...