Lovinda Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Hallo Jeg har nettopp fått meg et nytt rom meeen, jeg vet ikke hvor jeg skal plassere seng, bord og hylle slik at det ikke blir trangt... rommet er på ca. 12 m2. Jeg har laget en skisse over hvordan rommet ser ut for øyeblikket. Tror dere at dere kan hjelpe meg med å finne en bedre løsning? Ville satt utrolig pris på om noen hjalp meg! Rom.bmp Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Du har jo ikke spessielt masse om skal inn da. Så nei ikke egentlig. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Har du mye veggplass over skapet? Da ville jeg ha hengt opp en plakat der slik at du har noe å titte på før du legger deg. Eller så er plasseringen av møbler greit nok fra før. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Ikea har ofte gode løsninger for små rom. Du kan jo ta en titt på hjemmesiden deres. Gratulerer med nytt rom, forresten. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Vi har ganske like rom i størrelse. Her er hvordan mitt rom er. Greit å ha skjermen snudd mot døra Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Greit å ha skjermen snudd mot døra Snakker du av erfaring? Lenke til kommentar
Lovinda Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 Joa, det er sant det du sier, men problemet mitt er at jeg ike får lov til å ha senga ved vinduet Dessuten blir det for kaldt tenker jeg...men takk anyway Vi har ganske like rom i størrelse. Her er hvordan mitt rom er. Greit å ha skjermen snudd mot døra Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Greit å ha skjermen snudd mot døra Snakker du av erfaring? ja... Lovinda: Er ikke kaldt om du har vinduet igjen. Sov under vinduet i mange år når jeg var mindre, og gikk helt fint det. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Joa, det er sant det du sier, men problemet mitt er at jegike får lov til å ha senga ved vinduet Dessuten blir det for kaldt tenker jeg...men takk anyway Vi har ganske like rom i størrelse. Her er hvordan mitt rom er. Greit å ha skjermen snudd mot døra ...hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Lars J Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Joa, det er sant det du sier, men problemet mitt er at jegike får lov til å ha senga ved vinduet Dessuten blir det for kaldt tenker jeg...men takk anyway Vi har ganske like rom i størrelse. Her er hvordan mitt rom er. Greit å ha skjermen snudd mot døra ...hvorfor ikke? tipper på pr0n jeg. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Joa, det er sant det du sier, men problemet mitt er at jegike får lov til å ha senga ved vinduet Dessuten blir det for kaldt tenker jeg...men takk anyway Vi har ganske like rom i størrelse. Her er hvordan mitt rom er. Greit å ha skjermen snudd mot døra ...hvorfor ikke? tipper på pr0n jeg. I vinduet? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Kunne du ha tatt noen bilder av rommet ditt? Da hadde det vært lettere for oss å plassere "ting". Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 er det ikke bare å prøve seg litt frem hvis du har møblene fra før? Sove under vinduet? Hva er galt med det? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Vi har ganske like rom i størrelse. Her er hvordan mitt rom er. Greit å ha skjermen snudd mot døra Kan hende jeg har misforstått lit her men er det ikke bedre og ha skjermen snudd i fra døra slik at folk som kommer inn ikke ser hva som er på skjermen, kjekt hvis foreldre kommer inn og du ser på noen som du ikke burde se på. Hadde jeg hatt skjermen mot døra hadde jeg blitt tatt mer enn et par ganger Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 bedre å ha skjermen snudd i fra døra slik at folk som kommer inn ikke ser hva som er på skjermen, kjekt hvis foreldre kommer inn og du ser på noen som du ikke burde se på. Enig i det. Det var nok det han du quota mente også, bare at han beskrev det med feil ord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå