Inaa2007 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Tok noen katte-portretter isted. Ønsker kommentarer på de! Lenke til kommentar
asfalthore Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Det er en avfotografering av en katt- ikke så mye og kommentere. Lenke til kommentar
Inaa2007 Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2008 Et bilde er nå et bilde uansett hvilket motiv det er da... Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Vel, jeg kan da prøve.. Første er greit, bra du tester ut forskjellige vinkler. Andre bildet synes jeg er bedre God skarphet og kontakt med katten. Siden det er et portrett synes jeg det ser litt rart ut med det svarte fra kroppen til katten i hjørnet. Litt forstyrrende synes jeg, tror det hadde blitt bedre med bare hodet og nøytral bakgrunn. Med litt redigering kan det klones vekk, og da tror jeg bildet blir litt bedre Noe sånt noe kanskje ? Endret 29. mars 2008 av VegardSK Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Det var helt greie portretter, men litt kjedelig å se på, ikke noe dramatisk eller spennende. For ensartede farger etter min mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå