magnusr Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Forrige 2100+ tbred lager som komplett hadde bestilte jeg og en kompis på. Vi fikk begge tbred b. 2 forskjellige. Men alikevel begge tbred b. Bestilte en til for noen dager siden fikk tbred a. ARG!!!! Lenke til kommentar
datanerd Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Hva er forskjellen? Stepping ? Bedre oc eller? Hvordan kan du se steppingen på cpu'en? En ting til: Finnes AMD XP 1800+ både med Palomino og T.bred kjerne? T-bred er vel best eller??? Lenke til kommentar
Cyrus86 Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Forrige 2100+ tbred lager som komplett hadde bestilte jeg og en kompis på. Sorry, men jeg klarer ikke å la vær.. Jeg snakke veldig norge godt! det går faktisk ann å lese gjennom innlegget sitt å se etter alvorlige skrive leif.. Lenke til kommentar
daho Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Tror an mente at han og kompisen hans hadde bestilt fra komplett og fått T.bred B begge to. Også bestilte han en ny men komplett hadde fått inn et nytt parti med 2100+ men T.bred A Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Jeg måtte lese igjennom den første setningen flere ganger for å forstå hva som var skrevet. Skirveleifene var det ikke så mange av, men jeg synes at han kunne stokket ordene litt bedre, kanskje formulert det annerledes. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Ord er ord. Ord i rekkefølge kalles en setning. Om rekkefølgen følger reglene for norsk syntaks er vel ikke så nøye? Uregelmessig stokking av ord kalles dikting. Han er vel bare en dikter da. Om han får solgt verket sitt er vel et annet spørsmål. Dr3 (dagens 1337`este?) Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Datadikting kapittel Komplett.no "da jeg skulle bestille" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå