IgNerA Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Hei Jeg skal til innkjøp av et nytt kabinett, men finner egentlig ikke noen som jeg mener passer. Kan hende jeg leiter på feilsteder. Men nokk om det, det jeg trenger er kabinett med stor plass til mange harddisker + må være en bra ordning på å få de inn og ut. Jeg har et Chieftec Mesh Big Tower, men dette er veldig tungt og har veldig dårlig harddisk løsninger Mener jeg. Så om dere har tips/erfaring med følgende *Romslig kabinett *Plass til mange harddisker *Helst ikke over 20kg *Kan gjerne se litt fint ut eller ha mulighet for modding. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 hvor mange disker har du plan om å ha? *definer mange disker* Selv har jeg denne cheiftec den veier 13KG og plass til 6 disker. diskene kan tas rett ut ved hjelp av noen skinner. Test av dette og andre kabinetter her Lenke til kommentar
IgNerA Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 Er vel 12disker det er snakk om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå