IcedInsanity Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Hva bruker dere for å heade på mål med i Fifa08??? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 o runding, men du må time når du skal trykke og du må stå på rikktig plass for å få den i mål. KAn være veldig frustrerende til tider. Treffer kanskje på 10-15 % bare selv Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 Ja...forbanna irriterende...går enten over eller akuratt utenfor stolpen..... Lenke til kommentar
snik1 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 timing + b + analogen...man må styre den inn også Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 timing + b + analogen...man må styre den inn også Han snakker om Playstation 3, men jeg kjønte godt hvilke knapper du mente siden har en 360 selv Lenke til kommentar
snik1 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 hehehe ja!jeg har begge konsollene! beklager feilen! :!: Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Låner tråden din til et relatert spørsmål, håper det er greit Hvordan får jeg spilleren til å forsøke en volley i stedet for heading? Skjer så ofte, når keeperen f.eks. gir retur/bokser ballen til ca 16 meteren, og jeg ønsker at spilleren min skal kline til på hel volley, trykker inn runding, så header han den ca. til 5-meteren i stedet.. irriterende! Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Låner tråden din til et relatert spørsmål, håper det er greit Hvordan får jeg spilleren til å forsøke en volley i stedet for heading? Skjer så ofte, når keeperen f.eks. gir retur/bokser ballen til ca 16 meteren, og jeg ønsker at spilleren min skal kline til på hel volley, trykker inn runding, så header han den ca. til 5-meteren i stedet.. irriterende! DOBBEL tap på runding Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Låner tråden din til et relatert spørsmål, håper det er greit Hvordan får jeg spilleren til å forsøke en volley i stedet for heading? Skjer så ofte, når keeperen f.eks. gir retur/bokser ballen til ca 16 meteren, og jeg ønsker at spilleren min skal kline til på hel volley, trykker inn runding, så header han den ca. til 5-meteren i stedet.. irriterende! DOBBEL tap på runding Da vet du vel hvordan man får til brassespark o.l. også? Lenke til kommentar
ballik Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Er man nær mål når innlegget kommer, er kryss-knappen også effektiv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå