Hei8787 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Selger butikker i USA regionsfrie spill til 360? eller selger de bare NTSC versjonene? Mener da altså i butikk, ikke nettet. Hvordan ser man på spillene at de er regionsfrie? Lenke til kommentar
Arlendius Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Det står sjelden på spillene om de er regionsfrie eller ikke. Det som opplyses er vel om det er NTSC-J (Japan/Asia) NTSC-U (Amerika) eller PAL (Europa). Flere spill som er J eller U kan også spilles av på PAL maskiner, men det avhenger av utgiveren. Jeg har en guide jeg pleier sjekke om jeg er i tvil, den finner du her: http://forum.xbox-sky.com/xbox360_regional...tibility_guide/ Arlendius Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) en annen ting du kan tenke på er at alle "ea games" og div. microsoft er region låste mens stort sett alle ellers er region frie, men sjekk den linken som Arlendius postet før du bestiller spill. edit: Men for å svare korrekt på spørsmålet ditt så selger de kun ntsc spill i usa, ja. (Men du kan bruke de på en pal konsoll) Endret 24. mars 2008 av audi_a8 Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 Takk for svar. Synd det ikke står på spillene, siden jeg er i USA når GTA 4 kommer ut, og kunne kanskje kjøpt det billig. Men vet ikke om jeg tar den sjansen da. Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 I denne bloggen her: http://vgplus.blogspot.com/ tester dem ut om amerikanske spill er sonefrie. Det er bloggen til www.videogamesplus.ca. Absolutt en side du bør sjekke ut! Jeg har bestilt mye derfra, og hver gang har jeg sluppet toll og tull Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Takk for svar. Synd det ikke står på spillene, siden jeg er i USA når GTA 4 kommer ut, og kunne kanskje kjøpt det billig. Men vet ikke om jeg tar den sjansen da. du får sjekke den linken før du går inn i butikken da den vil sannsynligvis være oppdatert da. Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 De pleier å teste spillene med en gang de får de inn på lager, altså noen dager før de lanseres. Følg med på siden, så vil du finne ut om det er sonefritt eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå