pierce007 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Det har hendt enkelte ganger i den senere tid at jeg har fått diverse problemer med å åpne programmer, explorer, task manager osv osv. Stort sett har jeg utorrent, outlook, sidebar (VISTA) or ie oppe. Maskinen bruker heller ikke mye resursser. For å åpne en annet program el, må jeg avslutte noe annet. Hva kan dette skyldes? Lenke til kommentar
Zink Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 OS'et trenger noen GB med armslag for å virke greit. Tror det er rundt 3-4GB for Vista. 1. hvor mye er ledig? Neste naturlige spørsmål blir bl.a. 2. hvor bra er vedlikeholdet? Dvs. fjerne midlertidige tempfiler og full pakke på systemdisken. 3. Kan du gjennomføre en defragmentering, uten melding og stopp underveis? 4. Er du kritisk mot spyware? Fjern morsomme skjermsparere etc. Prøv å skrive i Kjør: msconfig. Fjern alt under fane Oppstart. Restart. De programmene som endres uønsket (f.eks. antivirus), kan enkelt hakes på igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå