Gå til innhold

Rally spill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen anbefalinger til et rally til pc?

som er bra :roll:

Hvis du vil ha en ordentlig simulator, kjøp Rally Trophy. Det er definitivt den beste simulatoren til PC, og jeg anbefaler det på det varmeste. Hvis du vil ha et mer arkadepreget spill, kjøp Rallisport Challenge. Noen simulator er det ikke, men det er fryktelig gøy :-)

Lenke til kommentar
har fått en ny favoritt i WRC2 Extreme på PS2 - Gleder meg til dette kommer på PC :D

Kommer WRC II: Extreme på PC? Det har i alle fall ikke jeg hørt noe om.

Men er det sant, da kommer ikke Petter Solberg til å nøye seg med et lusent VM-sølv i år også! :D

Lenke til kommentar

Syntes colin 2.0 er det som gir best kjørefølelse, men rallisportchallenge er jo kult det og men ikke så realistisk, virker som at bilen "flyter" oppå veien........

Kommer WRC 2 til pc???WRC 1 kom jo ikke til pc....

Håper colin 3.0 kommer til pc, ps2 og x-box stinker om man sammenligner...........

Børre.

Lenke til kommentar
Håper colin 3.0 kommer til pc, ps2 og x-box stinker om man sammenligner...........

HÅPER det kommer på PC? Det har da vært klart som min fars brilleglass fra første stund! Så ikke bekymre deg for det. :wink:

Lenke til kommentar
Syntes colin 2.0 er det som gir best kjørefølelse, men rallisportchallenge er jo kult det og men ikke så realistisk, virker som at bilen "flyter" oppå veien........

Kommer WRC 2 til pc???WRC 1 kom jo ikke til pc....

Børre.

Rettelse: xbox er en pc, og det skrives ikke med bindestrek

Lenke til kommentar

personlig synes jeg nok det der var en litt snodig rettelse jeg oxo... hmm... har spøkt med det før ja, at en xbox ikke er stort annet enn en PC, bortsett fra at selv en PC er mindre...:p men det er og blir noe en stapper inn i TVen og bruker, så det går vel under kategorien konsoll...

WRC kommer neppe på PC, det føler jeg meg rimelig sikker på... men det er jo gøy, ja...:)

Lenke til kommentar
Noen anbefalinger til et rally til pc?

som er bra  :roll:

Rally Trophy(RT) er uten tvil det beste rallyspillet til PC. Bra grafikk, sinnsyk fartsfølelse og realisme. Spillet har også meget god force feedback. Ingen over, og ingen ved siden...

Colin 2.0 er bare blåbær i forhold, hverken grafikk eller feelingen med bilen kan sammenlignes med RT, for ikke å snakke om at FF suger villt på det spillet. Man kan alltids håpe at de forbedrer ting på CMR 3, men jeg vil ikke satse penger på det. :(

Kjøp Rally Trophy!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...