KillYou Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Jeg har en xbox stående i stuen som brukes for det meste kun som Media center, og i går gikk jeg litt lei av det gamle utsendet og bestemte meg for å laste ned ett nytt, uten å tenke på om det passet eller ikke. Nå har menyen havnet utenfor skjermen og har ingen mulighet til å stille det tilbake. Så hvordan kan jeg få fikset dette? hvis jeg går inn å sletter den aktuelle skin mappen velger den da den andre eller går bare alt i stå da? vis ikke noen har en løsning, kan jo en være å poste hvordan man kommer inn i den menyen. takk. ------------------------ ------------------------ Når jeg så startet xbox'en igjenn fikk jeg error code 09 9 - kernel - HDD parameters (PIO/DMA/or size {debug}, certain size minimum is required for debug) dette er nå hoved problemet Endret 24. mars 2008 av KillYou Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 kva med å endre litt på skjermoppløysinga på skjermen din...eller endre til 16:9 eller 4:3.. rote litt i skjerminnstillingane slik att du vertfall ser menyen så du får stilt tilbake.. Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) vel når jeg nå skulle plugge den i igjenn så kommer det rett etter opp "service required. call customer support" og så står det 09 oppe i hjørnet. any idea? 9 - kernel - HDD parameters (PIO/DMA/or size {debug}, certain size minimum is required for debug) Endret 24. mars 2008 av KillYou Lenke til kommentar
-stian- Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Googlet litt og fant litt info om error koden din. Har du modet din Xbox forresten? 9 - kernel HDD parameters (PIO/DMA) this error is attributed to the hard drives ability to send and recieve data either replace the hdds logic board or get a new one. Not very common error, please try another harddisk. Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 ja xboxen er moddet, men det er nok ikke problemet siden den har vært slik siden 2005. problemet oppstod med denne skin nedlastingen.. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Kjør slayer evox autoinstaller Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 Kjør slayer evox autoinstaller forklar? Lenke til kommentar
erremuli Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Google og last ned. Brenn ut på en CD og sett inn i Xboxen og slå den på Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2008 Google og last ned.Brenn ut på en CD og sett inn i Xboxen og slå den på Den er grei da tester jeg det, har jo ikke noe å tape. men er dette orginal os-et? eller et custom, og hvordan får jeg da lagt inn mediacenter? Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Slayer evox er evolution x dashboard, og inneholder xbox media center, et par emulatorer pluss avalaunch dashboard. Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2008 den er grei, alt er brent ut men xboxen vil ikke boote disken. noen idé? Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) error 09 er borte, alt skyltes en liten jumper på hardisken som ikke satt rett. men menyen er forsatt utenfor på xbmc. Status: xboxen er nå død og gir 21 error etter at jeg prøvde med evoX. Endret 25. mars 2008 av KillYou Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå